Zalman ZM80D-HP på Radeon X800 XT
Fra : Hans

Dato : 15-11-04 04:09

Er der nogen som har erfaringer med Zalman ZM80D-HP på et Radeon X800 XT,
evt. suppleret med ZM OP1 80 mm. blæser?

Jeg har investeret i en Arctic-cooling ATI Silencer 4, men synes ikke den er
specielt støjsvag når man kommer fra et Radeon 9700 Pro med en Zalman
ZM80C-HP køler. Derfor leder jeg efter en passiv løsning til mit X800 XT
kort.

Hans

Fra : Jonas

Dato : 16-11-04 20:48

hej hans, har selv haft en zm80d på et 9800xt og det blev kogende uden op1 -
så glemt alt om at køle et x800xt passivt. op1 skal nok min. køres ved 7v og
så tvivler jeg på den store støj gevinst ifh. nv silencer 5. du kan evt
sætte en zalman fanmate på din silencer og skrue lidt ned - hvis du tør -
hold meget øje med temp... ;)