Zalmann køler - kan den aut. regulere fans~
Fra : Laske

Dato : 15-11-04 01:25

Jeg har købt en ny zallmann CPU køler - men den regulerer ikke automatisk
fan speed - man skal dreje på en knap på den dims som følger med køleren.

Kan det passe? Den elendige men medfølgende in a boks køler kunne godt

på forhån tak for hjælpen

Fra : iddqd

Dato : 15-11-04 01:59

Laske wrote:
> Jeg har købt en ny zallmann CPU køler - men den regulerer ikke automatisk
> fan speed - man skal dreje på en knap på den dims som følger med køleren.
>
> Kan det passe?

Ja

Mvh

Bruno

Fra : Brian Lund

Dato : 15-11-04 04:54

> Jeg har købt en ny zallmann CPU køler - men den regulerer ikke automatisk
> fan speed - man skal dreje på en knap på den dims som følger med køleren.
>
> Kan det passe? Den elendige men medfølgende in a boks køler kunne godt

Ja!

Med lidt held kan du få bundkortet til at regulere blæseren, på mit bundkort
har jeg en feature hvor jeg kan stille den ned til 10/16 af dens normale
hastighed, og bundkortet skruer så selv op hvis man kommer over en bestemt
temperatur... Jeg mener det hedder Q-fan(?), og boardet er iøvrigt et Asus
A7N8X-X men jeg har set det på flere andre nye Asus kort!

Brian