hjælp til foto & cd/dvd medie printer
Fra : Johnny B 2000

Dato : 14-11-04 23:04

jeg skal købe en printer der kan skrive på cd og dvd medier, men da dette
kun er til hobby skal den være rigtig god til foto udskrivning samt hurtig
til tekst udskrivning.

jeg har kig på canon ip5000, canon ip6000d og Epson r300m ... er der flere i
den prisklasse ( omkring 14-1600,- ) ?
- det fede ved canon'erne er at der er papirbakke indbygget, det er der ikke
i epson'en
- canon'en har også IrDa port

- hvilken af dem her er egentlig billigst i drift ?

håber på lidt hjælp

tak på forhånd

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-04 23:25

> [...]
> den prisklasse ( omkring 14-1600,- ) ?
> - det fede ved canon'erne er at der er papirbakke indbygget, det er der

Har selv en Canon iP4000, og den er perfekt til det hele, så jeg vil forslå
en Canon.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Byte Me

Dato : 14-11-04 23:45

On Sun, 14 Nov 2004 23:25:20 +0100, "Kim Michael Larsen" <kimila
snabel a mail dot dk> wrote:

>Har selv en Canon iP4000, og den er perfekt til det hele, så jeg vil forslå
>en Canon.

Enig. Canon's Pixma serie er en flok pragtfulde maskiner.
Jeg har også lige købt en IP4000. Kanon printer til prisen.

mvh BM

Fra : Johnny B 2000

Dato : 15-11-04 17:02

valget faldt ud til canon ip500, efter jeg læste en test på toms hardware og
da epson'en har papiret stående "fremme" og canon'en har det i en bakke (+
xtra udvendig til "nyt papir")