gizmo
Fra : The MANN

Dato : 14-11-04 21:27

Hej Ng

Har lige smidt en doc fil i binær om min hund " gizmo "

er er nogen som gider komme med lidt responce den skulle gerne med i DCH
bladet

PFT The MANN

Fra : DCH

Dato : 15-11-04 09:00

Hej

Måske er jeg ikke lige den skarpeste til computer for det du skrev der
fattede jeg ikke - men mht til at komme I DCH bladet står der hvem du
skal sende det til på hjemmesiden og inde i bladet.

Min hund hedder forresten også Gizmo og staves ligeledes som førnævnt.

Mika/DCH

http://www.kandu.dk/

Fra : The MANN

Dato : 15-11-04 20:46

KLIP

> skal sende det til på hjemmesiden og inde i bladet.
>
> Min hund hedder forresten også Gizmo og staves ligeledes som førnævnt.
>
> Mika/DCH

> http://www.kandu.dk/

Hej Mika

jeg har lagt et brev som hedder gizmo som er i doc format bruges af
WORD

det ligger i nyhedsgruppen dk.binaer
vi er lige nu i dk.fritid.dyr.hund

The MANN

Fra : DCH

Dato : 16-11-04 09:43

Hej THE MANN

Oki - så er jeg med.. Tak for hjælpen.

DCH/Mika

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Christensen

Dato : 15-11-04 11:30

> er er nogen som gider komme med lidt responce den skulle gerne med i
> DCH
> bladet
hej,
det hedder en gremlin og ikke en grimlin.
mvh bo

Fra : The MANN

Dato : 15-11-04 20:48

KLIP

> det hedder en gremlin og ikke en grimlin.
> mvh bo

Hej Bo

Tak for henvendelsen !§ kan vi ikke bare lige sige at de 2 bogstaver sidder
lidt tæt på hinanden !!

The MANN