Nokia 6100 Købt i udlandet - opdateres ??
Fra : Jesper2300

Dato : 14-11-04 20:23

Hej NG.

Er der nogen som ved om min netop indkøbte Nokia 6100 kan opdateres eller
lignende, så den får Dansk Menu, ordbog o.s.v. Som den er købt har den kun
Engelsk, Kinesisk og Swahili (ca.) ??

Hvis ja, så vil jeg gerne vide hvor (gerne KBH) og helst on-site opdatering.

Takker for al hjælp.

Jesper2300

Fra : Per Jensen

Dato : 18-11-04 20:24

Hej

Desværre kan den ikke opdateres på Dansk, denne mobil er ikke beregnet til
det europaiske marked.
De fleste unlockere kan, men ikke autoriseret service værksteder.
Der udover er der ingen Garanti/Reklamations ret i danmark på denne mobi i
følge Nokia....

Fra : Jesper2300

Dato : 18-11-04 22:57

Jeg har været ned hos Teleringen, de sagde at jeg for 250,- kunne få en
dansk sprogpakke lagt på min Nokia 6100. Deres system var desværre nede.
Garantien på min telefon gælder kun i købslandet. Jeg kan se at der er flere
andre der skriver om Nokia 6100, så er du sikker på at den ikke findes i
f.eks. EU. Jeg mener også at jeg har set en avisannonce med netop denne
telefon.