Driver til Radeon mobility 9000
Fra : Ukendt

Dato : 14-11-04 17:43

Driver til Radeon mobility 9000 søges, da jeg har "forlagt" cd-rommen. Den
kan ikke downloades, da ATI ikke har drivere til bærbare på deres site. Er
der en der har en brugbar driver, må de meget gerne henvise til et sted på
nettet, hvor jeg kan hente den eller sende den til
romeren(snabela)mail(punktum)dk.

På forhånd tak

Kevin Edelvang, der kører med 4-bit grafik

Fra : Zulu

Dato : 14-11-04 18:27

Kevin Edelvang wrote:
> [...]
> eller sende den til romeren(snabela)mail(punktum)dk.
>
> På forhånd tak
>
> Kevin Edelvang, der kører med 4-bit grafik

www.omegadrivers.net

Du kan også selv modde de originale drivere til at kunne bruges til
mobility, men det er nemmere at hente Omegas.

Zulu

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 16-11-04 11:56

"Zulu" wrote:

> www.omegadrivers.net

Tak for linket, det ser jo godt ud. Problemet er bare, at jeg ikke kan
åbne selve siden med driverne (mangler 1 element og det blir den ved
med)

Der er vel ikke en venlig sjæl der har mulighed for at maile driveren
til mig?

Mvh
Kevin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-11-04 12:02

barok@mail.dk (Kevin Edelvang) crashed Echelon writing

> Tak for linket, det ser jo godt ud. Problemet er bare, at jeg ikke kan
> åbne selve siden med driverne (mangler 1 element og det blir den ved
> med)

FAQ: Will these drivers work on my laptop model XX?
Yes, as long as the laptop has an ATI video chipset from model M6 and up.

Links til download af nyeste p.t.

http://www.accesswave.ca/~sruxton/
http://blaze.ausgamers.com/utopiatech/drivers.php
http://www.mthn.de/downloads.php?d_op=getit&lid=688
http://www.rage3d.de/downloads.php?kateg=1&dl=123
http://winfuture.de/downloadvorschalt,1234.html
http://www.mvktech.net/index.php?option=com_remository&Itemid=0&func=filein
fo&parent=folder&filecatid=443
http://www.link-empire.se/modules.php?name=Downloads&op=getit&lid=147
http://www.hardware-city.com/index.php?templateid=download&file=172
http://download.winboard.org/downloads.php?release_id=693
http://www.treiber-world.de/downloadsview-details-97-
Omega_Treiber_2.5.90.html

--
Bjarke Andersen

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 18-11-04 22:32

Bjarke Andersen wrote:

> Links til download af nyeste p.t.

Tusind tak, det var helt perfekt. Så er jeg oppe at køre igen!

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Brian Lund

Dato : 14-11-04 19:16

> [...]
> der en der har en brugbar driver, må de meget gerne henvise til et sted på
> nettet, hvor jeg kan hente den eller sende den til

Du bruger åbenbart ikke den samme www.ati.com som jeg gør, for jeg kan da
sagtens finde drivere til mobile kort på deres side!

Hvis nu du kigger under mobile...

Brian

Fra : Zulu

Dato : 14-11-04 20:22

Brian Lund wrote:

> Du bruger åbenbart ikke den samme www.ati.com som jeg gør, for jeg
> kan da sagtens finde drivere til mobile kort på deres side!
>
> Hvis nu du kigger under mobile...

Så prøv at kikke én gang til og læs hvad det står...

Fx hvad der står på denne side, som man kommer til når man vælger "mobile":
http://www.ati.com/support/products/pc/laptops/index.html

Zulu

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-11-04 20:23

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> crashed Echelon writing

> Du bruger åbenbart ikke den samme www.ati.com som jeg gør, for jeg kan da
> sagtens finde drivere til mobile kort på deres side!

Hvor kan du finde dem, det du selv henviser til giver:

"Display drivers and multimedia applications for notebooks with ATI
graphics solutions are available for download from your Notebook
manufacturer."

og

"As a result of these customizations, ATI Customer Care is unable to offer
drivers for notebooks."

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Lund

Dato : 15-11-04 04:59

> [...]
>
> og
>
> "As a result of these customizations, ATI Customer Care is unable to offer

DOH, nå ja det er hvad der kan ske når man kun læser overskriften ;) - Så må
de trykke det noget større næste gang! - Anyways, hvis man har været dér og
læst så burde man måske have fået idéen med at se på computer-producentens
side!

(Hvis ikke den heller ikke er der...)

Brian