Andet multimedie
bentjuul 3670
Problemer med Suitcase
Fra : Martin Helbo

Dato : 14-11-04 17:18

Jeg har et problem med fontmangeren, Suitace (ver. 9.2)
Efter genstart er der nogle fonte som bliver deaktiverede. Jeg har valgt, at
de skal forblive aktive efter genstart, men alligevel er der nogle som
bliver deaktiverede.

Det gør det jo lidt irreterende at bruge programmet, hvis man skal ind og
tjekke sine fonte hver gang man starter computeren.

Nogen der kender problemet/har en løsning?

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 18-11-04 23:32

> [...]
> tjekke sine fonte hver gang man starter computeren.
> Nogen der kender problemet/har en løsning?

Har du købt programmet i DK er der gratis telefonsupport hos JM THOMSEN på
telefon 70 20 11 70 (spørg efter Troels).

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Martin Helbo

Dato : 19-11-04 12:58

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev i en meddelelse

> Har du købt programmet i DK er der gratis telefonsupport hos JM THOMSEN på
> telefon 70 20 11 70 (spørg efter Troels).

Det vil jeg prøve, tak for det.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk