hukommelse kort til 6600-
Fra : Jens Værum

Dato : 14-11-04 15:33

hvilken et skal man købe, virker alle mærker,og hvor stor kan man få dem

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 14-11-04 18:49

On Sun, 14 Nov 2004 15:33:20 +0100, "Jens Værum"
<nemonemo@jubiimail.dk> wrote:

>hvilken et skal man købe, virker alle mærker,og hvor stor kan man få dem

Alle mærker virker, hvis ellers de er standardmæssigt udført - men
hvilke der er så det, må du lade komme an på en prøve, da over
hundrede mærker. Så køb det billigste på nettet og returner det, hvis
det ikke virker.

Max-størrelse er ifølge Nokia vist 128 MB, men jeg har læst om folk,
der har fået 1 GB til at virke. Om de nye 2 GB også kan virke ved jeg
ikke.

Lars

Fra : quake

Dato : 14-11-04 22:48