kode 10
Fra : KK

Dato : 14-11-04 13:02

Hej
Efter geninstalation af xp - kan jeg bare ikke få lyd på dyret, den melder
at driveren ikke er startet (kode 10).
Har prøvet at hente nye driverer på nettet. Den melder nemlig, at driveren
fra producentens cd ikke er kompatibel med xp. Men lige lidt hjælper det.

Nogen erfaringer ?

KK

Fra : K E Nielsen

Dato : 14-11-04 13:16

Erfaringer med hvad?
Hvilket lydkort? Hvilken driver?

Fra : Leony

Dato : 14-11-04 14:20

"KK" <festsnabelakokken@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har prøvet at hente nye driverer på nettet. Den melder nemlig, at
> driveren fra producentens cd ikke er kompatibel med xp.

Vælger du at afbryde installationen eller fortsætter du?

Hvis du afbryder, så prøv at fortsaætte.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jan Pedersbæk

Dato : 14-11-04 18:28

Geninstallation ?

Hmm... vel ikke tilfældigvis XP med servicepack 2 ?
Kan være et long-shot, men mit SB Live kort døde efter SP2 blev lagt på.

Læs min løsning i et tidligere indlæg

/Jan