Angående 25 kroners gebyr
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 14:37

Jeg var på sommerferie i et sommerhus, som vi lejede fra en af danmarks
største sommerhusudlejere.
Jeg betale depositum og leje hjemmefra og ved afrejsen for vores forbrug af
vand og el.
Men da jeg fik depositumet tilbage var der et gebyr på 25 kr. Dette gebyr
står der INTET om i deres betingelser og efter at have skrevet til dem, fik
jeg at vide at sådan var det bare.
Jeg overvejer seriøst at stævne for de 25 kr. og betale byretten i KBH de
400 kr. sagen koster.

Hvad ville der kræves af beviser fra min side, udover at jeg har deres
betingelser og udskrift fra depositum udbetalingen?

Hvorfor f..... vil jeg stævne for 25 kr.? Fordi det er selve principet og
jeg tror ikke der er nogle der tidligere har stævnet for de smågebyrer som
vi alle pålægges. Jeg syntes der skal være en retspraktis på området.

mvh.
Carl

Fra : Kim

Dato : 12-11-04 15:14