Modstandsdygtige mobiltelefoner
Fra : Jacob

Dato : 13-11-04 12:43

Hej Gruppe

Jeg er på jagt efter en mobiltelefon som kan tåle vind, vejr og en masse
tæsk. Indtil videre har jeg fundet motorola i305'eren. Kan den købesi her i
DK, hvor?, og hvis ikke, findes der så et godt alternativ?

MVH
Jacob

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-11-04 13:34

Den her har jeg hørt meget godt om: http://www.nokia.dk/phones/5140/ En
kammerat har den, og den er blevet tævet igennem, og den holder fint til
det.

/Ole

Fra : mullerman

Dato : 13-11-04 14:12

> [...]
> tæsk. Indtil videre har jeg fundet motorola i305'eren. Kan den købesi her
> DK, hvor?, og hvis ikke, findes der så et godt alternativ?

Jeg har hørt gode erfaringer med denne fra siemens med kæmpe skærm
http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1282

Fra : Jacob

Dato : 13-11-04 19:18

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> wrote in message

> Jeg har hørt gode erfaringer med denne fra siemens med kæmpe skærm
> http://www.mobilsiden.dk/telefoner/show.php?visSide=1282

Tak for svarende i to... valget faldt på en nokia 5140 siden siemens
telefonens store skærm så mig lidt for let destruerbar ud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-11-04 20:54

"Jacob" <undisclosed@undisclosed.dk> wrote in message

> Tak for svarende i to... valget faldt på en nokia 5140 siden siemens
> telefonens store skærm så mig lidt for let destruerbar ud

Tjaa, men Nokia´en kan i hverfald ikke tåle fugt og vand... Den er ret
hullet som en si.. Men solid er den da... Der står også direkte i manualen
at telefonen ikke kan tåle vand. Der er ikke noget der stopper for vand ved
højttaleren og der er direkte adgang til vand igennem covveret, da det ikke
er tæt ved samlingen. I løbet af en månedstid er telefonen fyldt med støj
inde bag covveret.

Fra : Jacob

Dato : 14-11-04 07:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
ikke
> er tæt ved samlingen. I løbet af en månedstid er telefonen fyldt med støj

Tak for hintet. Har jeg mulighed for at komme den i et etui som kan afhjælpe
det problem?

MVH
Jacob

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 15-11-04 12:15

> [...]
> ikke er tæt ved samlingen. I løbet af en månedstid er telefonen fyldt med

har en kammerat der er tømrer han havde en nokia håndværker telefon ( model
vides ikke lige nu ), den dumpede han i mit akvarie i 10 min, der var ikke
dækning på den da vi ringede til den nede i vandet, men den fejlede intet
efterfølgende så vandtæt var den
--
Hilsen Gilbert