Abbo?
Fra : Mr bob

Dato : 11-11-04 11:48

En af mine venner har telia Xpress som han købte sammen med en telefon. der
er så gået de der 6 måneder og han skal nu have nyt abbonoment, for han
skriver nemlig næsten ingen sms'er, og ringer for det meste, og det er
absolut ikke fordelagtigt med Xpress abbonomentet.

Men da jeg ikke rigtigt har så meget sty på hvad der er billigt for tiden,
så tænkte jeg om i ikke lige kunne hjælpe...

Han ringer mindre end en gennemsnitsbjørn....

På forhånd tak
Jackie

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 11-11-04 12:40

Mr bob wrote:
> [...]
> tiden, så tænkte jeg om i ikke lige kunne hjælpe...
>
> Han ringer mindre end en gennemsnitsbjørn....

Tjek UnoTel.dk

/ Thomas

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-11-04 17:50

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse

> Tjek UnoTel.dk
>
> / Thomas

Ja kortere kan det vel dårligt siges, jeg fik lige mail i dag om at det nu
også er gratis nå et opkald ryger i telefonsvaren.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 12-11-04 01:03

> Ja kortere kan det vel dårligt siges, jeg fik lige mail i dag om at
> det nu også er gratis nå et opkald ryger i telefonsvaren.
>
> Med venlig hilsen Kim

Men koster det mon stadig at ringe til svareren og aflytte?? Jo..ikk?

/ Thomas

Fra : Fischer

Dato : 12-11-04 06:10

> Men koster det mon stadig at ringe til svareren og aflytte?? Jo..ikk?

Det gør det jo hos alle selskaber.

*Fischer