Menu'en på SonyEricsson T630
Fra : Henrik Absalon

Dato : 10-11-04 16:42

Hejsa

Har lige købt en T630 i TDC butikken.
Når jeg går ind i menuen, er der et ikon der liner en "pil", det hedder
"PlayNow", hvad kan det brugs til?

Når jeg vælger det, går den på nettet, og skriver "Listen opdateres", efter
et stykke tid skriver den "Serverfejl, Prøv igen", hvad kan det skyldes?

Henrik

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 10-11-04 18:43

Henrik Absalon wrote:
> Hejsa
>
> Har lige købt en T630 i TDC butikken.
> Når jeg går ind i menuen, er der et ikon der liner en "pil", det hedder
> "PlayNow", hvad kan det brugs til?

Øverst i venstre hjørne? Jeg har nemlig ikke den omtalte pil, men et
direkte link til sony ericsson..

> Når jeg vælger det, går den på nettet, og skriver "Listen opdateres", efter
> et stykke tid skriver den "Serverfejl, Prøv igen", hvad kan det skyldes?

Er wap/GPRS sat op? Lyder som noget specielt for TDC, evt en eller anden
form for services..

> Henrik

/Bjarke

Fra : Janner

Dato : 11-11-04 08:20

> Er wap/GPRS sat op? Lyder som noget specielt for TDC, evt en eller anden
> form for services..

Har samme med fungerende wap samt gprs opsætninger ... også med tdc abb.
...... Det sker heller intet når man trykker på den

/Jan