Sange fra Scenen er din?
Fra : Koeffe

Dato : 13-11-04 21:33

Hvilke sange var det der blev sunget i går i Scenen Er Din? Både voksen og
junior sangene?

--
Koeffe

Fra : Nicki Lolk

Dato : 13-11-04 21:35

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke sange var det der blev sunget i går i Scenen Er Din? Både voksen og
> junior sangene?

Tjek http://scenen.tv2.dk - der kan du se hele udsendelsen.

Mvh. Nicki

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-11-04 14:36

Nicki Lolk wrote:
> "Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tjek http://scenen.tv2.dk - der kan du se hele udsendelsen.
>
> Mvh. Nicki

Der skulle vel ikke være en eller anden der har gaflet musikken derfra?
Bliver simpelthen nødt til at have en mp3 med hende den bette (kan ikk
huske navnet).. hendes sang gik lige i systemet på mig..

Mikael

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-11-04 16:13

Mikael Schøler <QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

> Der skulle vel ikke være en eller anden der har gaflet musikken derfra?
> Bliver simpelthen nødt til at have en mp3 med hende den bette (kan ikk
> huske navnet).. hendes sang gik lige i systemet på mig..

Simone fra Slagelse - hun var suveræn.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-11-04 22:28

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Simone fra Slagelse - hun var suveræn.

Ja lige præcis hende. Hendes sang gav mig kuldegysninger og næsten
tårer.. Meget sjældent en sang gør sådan ved mig..

Fik genset sangen på tv2's hjemmeside tidligere i dag, men nu har de
lavet det om så man skal lave et tv2 login.. og det funker bare ikke :(

Fra : Bj@rne

Dato : 15-11-04 17:56

Mikael Schøler wrote:

> [...]
>
> Fik genset sangen på tv2's hjemmeside tidligere i dag, men nu har de
> lavet det om så man skal lave et tv2 login.. og det funker bare ikke :(

Her virker det da fint. SS

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-11-04 21:47

Bj@rne wrote:

> Her virker det da fint. SS
Forstår jeg intet af.. Nu har jeg forsøgt noget der ligner 100 gange og
hver gang jeg klikker på at ville godkende så reloader den bare siden og
så kan jeg så starte forfra.. :(

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-11-04 18:38

Mikael Schøler wrote:

> Ja lige præcis hende. Hendes sang gav mig kuldegysninger og næsten
> tårer.. Meget sjældent en sang gør sådan ved mig..

Dude! Er hun 12 år?!

Sejt. Hende skal vi nok se mere til i fremtiden. Det vil jeg glæde mig til.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-11-04 21:46

Christian Andersen wrote:

> Dude! Er hun 12 år?!
>
> Sejt. Hende skal vi nok se mere til i fremtiden. Det vil jeg glæde mig til.

Yup.. 12 år du..

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 15-11-04 23:59

Christian Andersen wrote:

> Sejt. Hende skal vi nok se mere til i fremtiden. Det vil jeg glæde mig til.

Hun har i hvert fald potentialet!
Vi må håbe, at forældrene kender deres ansvar og passer godt på hende.
Der er skrevet mange mindre pæne ting om Therese i denne NG, men hendes
kommentar til forældrene var da lige i øjet.
Men spændende bliver det da at se, hvor langt hendes åbenlyse talent
rækker!!!
Jeg ved, hun har en god sanglærer, der sikkert kan være en god støtte.

--
Øster

Fra : Daniel J?rgensen

Dato : 16-11-04 16:27

Niels-Jørgen Østerby <oesterby@SLETesenet.dk> wrote in message news:<419934a8$0$256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> [...]
> rækker!!!
> Jeg ved, hun har en god sanglærer, der sikkert kan være en god støtte.

Simone er klart en vinder-favorit. Hun slår nok alle andre
barnestjerne i Danmark til dato. Man må bare håber der sidder nogen
fornufte personer bag, der tænker på hendes fremtid på en god måde,
uden at tænke sig meget i penge og magt.

Daniel

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 16-11-04 23:08

> Simone er klart en vinder-favorit. Hun slår nok alle andre
> barnestjerne i Danmark til dato.

Enig. Det er første gang man har set et så stort talent i et dansk
musikprogram med upcomers.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg