Kort over Peru...??
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 22:45

Hejsa

Jeg er interesseret i Peru's bjerge...

Er der nogen som ved hvor man finder nogle detaljerede kort over bjergene og
veje og stier....??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Kim Malchau

Dato : 15-11-04 22:18

On Sat, 13 Nov 2004 22:45:29 +0100, "Blue"
<blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg er interesseret i Peru's bjerge...
>
>Er der nogen som ved hvor man finder nogle detaljerede kort over bjergene og
>veje og stier....??

Der er forholdsvis mange bjerge i Peru.

Leder du efter noget i et bestemt område?

Mvh
Kim

--
Cool Drinks ad libitum: http://drinks.vedduhvad.dk

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 16-11-04 10:28

On 13/11/04 22:45, in article 4196807a$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]

> Jeg er interesseret i Peru's bjerge...
>
> Er der nogen som ved hvor man finder nogle detaljerede kort over bjergene og

På dette link Lonelyplanet.com er der en trebogsløsning til peru, den ene
bog hedder tracking in the andes og der er detaljerede billeder.
Håber det er noget du kan bruge.
http://shop.lonelyplanet.com/product_detail.cfm?productID=2298
--
Venlig Hilsen
Kevin

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 16-11-04 11:24

Blue wrote:
> Er der nogen som ved hvor man finder nogle detaljerede kort over
> bjergene og veje og stier....??

http://www.mapsworldwide.com/
http://www.omnimap.com/

omnimap.com har bl.a. topografiske 1 og 2cm kort over dele af Peru, se
evt nedenstående link:

http://www.omnimap.com/catalog/int/peru/perutopo.htm#p6

Desuden kan du prøve at kontakte Nordisk Korthandel
(http://www.scanmaps.dk).
De skriver følgende på deres webside:

"_NB! Har du brug for f.eks. vandrekort til et land, der ikke står på denne
side, så kan du ringe til os på tlf. 33 38 26 38 eller sende en mail til
post@scanmaps.dk_"

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen