E-Mail
webnoob 5265
mailinsliste
Fra : Ian Matheson

Dato : 17-05-01 08:15

Har Windows 2000, Office 97.
Jeg vil lave en liste, folk kan tilmelde sig, så de får en email når min
hjemmeside bliver opdateret. Jeg har i Outlook 97 lavet et privat
adressekartotek, det virker fint. Bortset fra at alle jeg sender til kan se
hinandens email-adresser. Hvordan skjuler jeg det ???

Ian matheson
www.matheson.dk

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 17-05-01 10:44

"Ian Matheson" <ian@email.dk> wrote in <9dvtnb$153o$1@news.cybercity.dk>:

> [...]
> adressekartotek, det virker fint. Bortset fra at alle jeg sender til
> kan se hinandens email-adresser. Hvordan skjuler jeg det ???

Hvis du sender til dem som BCC, (Blind Carbon Copy) kan de ikke se hvem der
ellers har fået mailen.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-05-01 11:19

"Ian Matheson" <ian@email.dk> skrev:

[...]
> at alle jeg sender til kan se hinandens email-adresser. Hvordan
> skjuler jeg det ???

Benyt BCC-feltet (hvis det ikke er synligt så prøv at kigge i Vis-
menuen).

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Jens

Dato : 17-05-01 21:28

Du placere dig selv i Til feltet. Alle andre smider du ned i BCC feltet så
kan de ikke se hvem der udover dig har fået mailen.

Jens K