billigt alternativ til b-one?
Fra : L[x]

Dato : 12-11-04 13:27

Hey ng.

Jeg er på udkig efter et alternativ til b-one. Jeg søger noget i samme
prisleje, dog med højere grad stabilitet. Jeg er interessert i at høre
om priser, plads, understøttelse og jeres erfaringer med den enkelte
udbyder. Ikke i "du får hvad du betaler for" kommentarer.
På forhånd tak.
--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-04 15:12

L[x] skrev:

>Jeg er på udkig efter et alternativ til b-one.

news:dk.edb.internet.udbydere.webgotel er gruppen til dine
spørgsmål.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : L[x]

Dato : 12-11-04 15:19

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
> af nyhedsgrupperne,
> så er news:dk.velkommen den rette gruppe.

Hov, ja, gal gruppe. Beklager.
--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : S. Andersen

Dato : 12-11-04 20:36

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> [...]

Findes den ?
Skriv i det mindste ordentligt når du skal rette på folk !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-11-04 20:56

S. Andersen skrev:

>Skriv i det mindste ordentligt når du skal rette på folk !

Rette på folk?

Og du kan ikke komme til at skrive forkert og overse fejlen, herr
ufejlbarlig?
--
Knud

Fra : S. Andersen

Dato : 12-11-04 22:22

> Rette på folk?
>
> Og du kan ikke komme til at skrive forkert og overse fejlen, herr
> ufejlbarlig?

NEJ !

Og det hedder Hr. Ufejlbarlig.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-11-04 22:48

Hvad er en ha ? news:418e2109$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Rea721

Dato : 12-11-04 23:44

I news:419510a1$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev S. Andersen følgende tekst:

> Findes den ?
> Skriv i det mindste ordentligt når du skal rette på folk !

Smut du over i sprog gruppen og leg med din kæp-hest.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod2[remove]@721.dk
Vil du være pilot? Næste PPL hold starter d 5 jan. 2005

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-04 01:22

> [...]
> om priser, plads, understøttelse og jeres erfaringer med den enkelte
> udbyder. Ikke i "du får hvad du betaler for" kommentarer.

Selv om du kom til at fejl-poste synes jeg du skal have et svar..... =)

bruger www.starthotel.dk , det er billigt, nemt, og ind til videre har ejg
ikke noget at klage over..... har brugt det siden august (skiftede fra
www.freepaq.dk efter 2 års brug, da jeg synes det er lidt for ustabilt, og
så havde jeg nogle underlige problemer med mails)

Cacba Out