Gratis glæder, øv
Fra : Carsten Riis

Dato : 11-11-04 11:48

Hej alle

Min udbyder Tiscali har desværre en begrænsning på, hvor meget man kan
sende via news.tiscal.dk (nyhedsgruppe-serveren).
Jeg får i hvert fald til tider: http://www.worldonline.dk/#53
(Og nej, jeg er ikke spammer. Bare en flittig bruger nyhedsgrupperne)

Så jeg tænkte: Sunsite.auc.dk må være svaret på mine bønner.

Men men, på sunsite kan jeg fint læse dk-grupperne. Jeg kan ligeledes
svare på indlæg.
Men jeg kan ikke selv starte en tråd?

Hvad er det lige jeg laver forkert? Eller må man ikke starte tråde hos
sunsite.auc.dk?
Ligeledes skal jeg hver gang selv indtaste emailadresse og password 1.
gang når jeg har tændt for computeren hhv. startet newsreaderen
(netscape 4.75)

Jeg ved godt, at man ikke skal ærge sig over gratis ydelser, men det
kunne jo være, at der var en naturlig forklaring?

mvh

Carsten Riis

Fra : Carl Drud

Dato : 11-11-04 18:18

Carsten Riis wrote:

> Hvad er det lige jeg laver forkert? Eller må man ikke starte tråde hos
> sunsite.auc.dk?

Måske fordi at serveren hedder <news.sunsite.dk> og har gjort det siden
01.05.04.

http://news.sunsite.dk/#news

Carl

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-11-04 00:43

Carl Drud wrote:

> Måske fordi at serveren hedder <news.sunsite.dk> og har gjort det siden
> [...]

Takker.

mvh

Carsten Riis

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-11-04 14:06

Carl Drud wrote:

> Måske fordi at serveren hedder <news.sunsite.dk> og har gjort det siden
> [...]

takker, men samme fejl.

mvh

Carsten Riis

Fra : Claus Alboege

Dato : 12-11-04 16:07

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> takker, men samme fejl.

Hvilken fejl er det?

/Claus A

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-11-04 19:13

Claus Alboege wrote:

> Hvilken fejl er det?

At jeg ikke kan starte tråde. Kun svare på andres indlæg.

mvh

Carsten Riis

Fra : Claus Alboege

Dato : 13-11-04 14:18

Hej,

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> writes:
> Uden jeg ved det, men mon det er fordi registreringer fra den "gamle"
> server ikke accepteres og man derfor er nødt til at registrere sig på
> ny.

Nej, alle gamle registreringer blev flyttet med over på den ny server.

/Claus A

Fra : Claus Alboege

Dato : 13-11-04 14:22

Hej,

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> At jeg ikke kan starte tråde. Kun svare på andres indlæg.

Serveren skelner ikke imellem svar på indlæg og nye indlæg, så det er
givetvis en fejl på klientsiden. Hvad erden præcise fejlbesked? Hvilken
klient benytter du? (har du prøvet med andre klienter?)

/Claus A

Fra : Carl Drud

Dato : 12-11-04 20:07