Galnet ... priser ??
Fra : NoOne

Dato : 08-11-04 10:55

Hejsa ....

er der nogle som ved om Galnet (odense) har tænkt sig at sænke
prisener nu da cybercity har samme pris på en 2mbit som galnet har

HamSelv

Fra : J. Jensen

Dato : 09-11-04 07:31

NoOne wrote:
> Hejsa ....
>
> er der nogle som ved om Galnet (odense) har tænkt sig at sænke
> prisener nu da cybercity har samme pris på en 2mbit som galnet har

Hvorfor mener du de har samme priser ?

Galnet 2048/512 koster 399,-
Cybercity 2048/512 koster 669,-

Cybercity har rigtignok tilbud på 2048/128 til 399,- men det kan ikke
sammenlignes med Galnets 2Mbit

Mvh
Jesper

Fra : NoOne

Dato : 09-11-04 08:47

.... Reklame i TV ......

Cybercity 2mbit 399,-

Der med mener jeg at galnet er "nød" til at gøre noget hvis de som
kabel-isp'er vil være attraktive .......

HamSelv

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-11-04 17:59

NoOne wrote:
> ... Reklame i TV ......
>
> Cybercity 2mbit 399,-
>
> Der med mener jeg at galnet er "nød" til at gøre noget hvis de som
> kabel-isp'er vil være attraktive .......

Downstream er jo ikke alt...

> HamSelv

/Bjarke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-11-04 18:15

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> wrote in message
> Downstream er jo ikke alt...

nej men det er det folkt focusere på :-/

Fra : Jan Ulrich Jensen

Dato : 13-11-04 12:58

Bjarke Hansen wrote:
> "Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> wrote in message

> nej men det er det folkt focusere på :-/

Næh, i øjeblikket fokuserer jeg da på, hvordan jeg får stillet
portene videre, så jeg kan fungere som server

128 kbit er MEGET lidt i forhold til de 2048 kbit upstream.

Har Galnet installeret noget forstyrrende (proxyer og lignende)? ICQ
og MSN fungerer tilsyneladende heller ikke hos denne udbyder.

Alle tips er velkomne.

JUJ

Fra : NoOne

Dato : 15-11-04 12:48

ok ... har du købt en public ip-adresse ?

RaZoR .....