Max dæmpning hos Cybercity
Fra : mig

Dato : 04-11-04 22:17

Er der nogen der ved hvor meget dæmpning der må være på kablet for at
kan få 1024 og 2048 /128 forbindelser hos Cybercity.
Jeg har nu en 512/128 forbindelse hos tdc og bor et stykke fra
centralen. Jeg overvejer at skifte men kan ikke få Cybercity til at
sige/gøre nogetsomhelst før jeg har opsagt min nuværende abonnement og
bestilt et hos dem.
jvm

Fra : Ronni Jensen

Dato : 04-11-04 22:24

mig <mig@min.dk> wrote in news:Xns9597E2BADF12migmindk@62.243.74.162:

> [...]
> centralen. Jeg overvejer at skifte men kan ikke få Cybercity til at
> sige/gøre nogetsomhelst før jeg har opsagt min nuværende abonnement og

Send mig dit tlfnummer på mail, så skal jeg fortælle dig det

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen

Fra : mig

Dato : 04-11-04 22:34

Er det lidt hemmelig eller hvorfor ikke bare skrive det her i
gruppen.
jvm@jyde.dk

Ronni Jensen <jackass@fail_udendette.dk> wrote in

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-11-04 22:58

"mig" <mig@min.dk> wrote in message
> Er det lidt hemmelig eller hvorfor ikke bare skrive det her i
> gruppen.

Hvordi han vel ikke vil have du skal skrive dit telefonnummer offenligt!