Avance AC97 Audio
Fra : KBP

Dato : 12-11-04 15:52

"Avance AC97 Audio" Sådan hedder mit lydkort. Jeg har købt headset med
mikrofon og vil meget gerne kunne bruge det. Jeg har Win XP på computeren.
Her har jeg ikke kunnet konstatere, at der er fuld talegengivelse
installeret. Skal der være det inden mikrofonen virker?
Mangler jeg drivere til mit lydkort eller er det et forkert kort til
mikrofon brug jeg har i?

MVH Karen

Fra : Preben Kristensen

Dato : 12-11-04 16:41

"KBP" <kbpHHH@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret. Skal der være det inden mikrofonen virker?
> Mangler jeg drivere til mit lydkort eller er det et forkert kort til

Er din mikrofon slået til?

Kontrolpanel -> Lyde og lydenheder

Preben Kristensen

Fra : KBP

Dato : 14-11-04 01:11

Jo - min mikrofon er slået til og jeg har forsøgt en masse ting.

Jeg er kommet så langt, at der ikke er installeret Lydoptager på PC,en - jeg
kan fint høre hvad andre siger over en telefonlinie - men ikke selv komme
igennem.

Jeg spekulerer nu på om det er et lydkort der ikke kan bruges til mikrofon
selvom der er en indgang til den.

MVH Karen