hvor stor en processor......
Fra : den ægte fotomand

Dato : 12-11-04 14:02

kan et MB med disse spec. klare?

Intel Celeron Processor, FCPGA 370 with 66MHz Front Side Bus
Intel Pentium III Processors, FCPGA 370 with 100/133 MHz Front Side Bus

Mvh Per
--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-11-04 14:06

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> crashed Echelon writing

> kan et MB med disse spec. klare?
>
> Intel Celeron Processor, FCPGA 370 with 66MHz Front Side Bus
> Intel Pentium III Processors, FCPGA 370 with 100/133 MHz Front Side Bus

Nok nemmere hvis du har producent og model af bundkortet og kiggede på
deres hjemmeside.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 12-11-04 14:31

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> kan et MB med disse spec. klare?
>
> Intel Celeron Processor, FCPGA 370 with 66MHz Front Side Bus
> Intel Pentium III Processors, FCPGA 370 with 100/133 MHz Front Side Bus

Oplysningerne er ikke nok til, at afklare, hvad dit bundkort kan køre med,
men så vidt jeg husker gik Socket 370 CPU'er til 1000 MHz, muligvis 1200
MHz, så det vil være det højeste du kan komme.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 12-11-04 19:03

Hej

den ægte fotomand wrote:
> Intel Celeron Processor, FCPGA 370 with 66MHz Front Side Bus
> Intel Pentium III Processors, FCPGA 370 with 100/133 MHz Front Side Bus

Jeg ved det ikke, da det også afhænger af dit chipsæt, men jeg ved at
det højest sansynligt er billigere at købe et nyt bundkort + ny ram + ny
billig CPU medmindre du kan komme billigt til en Socket 370 CPU.

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **