Razer Diamondback
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 08-11-04 21:38

Hejsa,

Jeg har lige fået min Razer Diamondback... Men den vil slet ikke reagere på
mange de ting jeg indstallere ved hjælp af den medfølgende software.

Dobelt click hastighed fungere, acceleration også fint... Men mit hjul er
herre mærkeligt - on-the-fly-hastighed fucker også op...

Nogen ideer?

// Yoc.

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 08-11-04 21:50

> Jeg har lige fået min Razer Diamondback... Men den vil slet ikke reagere
> på mange de ting jeg indstallere ved hjælp af den medfølgende software.

Jeg er træt... :) Mener selvfølgelig indstiller

> Dobelt click hastighed fungere, acceleration også fint... Men mit hjul er
> (...)

Og stave kan jeg heller ikke

// Yoc.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 09-11-04 18:51

On Mon, 8 Nov 2004 21:38:17 +0100, Søren Aaholm Møller <yocal@60696867.dk>
wrote:

> [...]
>
> Dobelt click hastighed fungere, acceleration også fint... Men mit hjul er
> herre mærkeligt - on-the-fly-hastighed fucker også op...

Hej
Prøv at flyt musen over i en anden port. Jeg havde selv en Razor boomslang
2100 den virkede kun i den ene port. Når den kom over i den anden virkede
On the fly indstillingerne ikke. Det kan også være at du skal installere
driveren manuelt. Prøv at se i enheds håndteringen om den står der som
installeret. Det er ikke altid at installations programmet virker som det
skal.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"