Sig mig lige.... er det snart jul eller så~
Fra : Jacob E.

Dato : 12-11-04 23:38

MAN BLIVER JO SINDSSYG AF ALLE DE F*CKING OPSAMLINGS-CD REKLAMER!!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 00:22

Jacob E. wrote:

> MAN BLIVER JO SINDSSYG AF ALLE DE F*CKING OPSAMLINGS-CD REKLAMER!!!

Hvorfor ser du reklamer? Fight the power, og slå væk hver gang
erhvervspropagandaen viser sit grimme fjæs.

/David

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 13-11-04 12:42

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:41954582$0$184
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvorfor ser du reklamer? Fight the power, og slå væk hver gang
> erhvervspropagandaen viser sit grimme fjæs.
>
> /David

Sådan er det jo hvert år og folk er dumme nok til at hoppe på den
hver evig eneste gang. Det er derfor de bliver ved.
Bare vent en uge til 14 dage, så hamrer alle "Best Of" reklamerne
over skærmen.

Sejersen.

Fra : Holst

Dato : 13-11-04 09:44

Jacob E. wrote:

> MAN BLIVER JO SINDSSYG AF ALLE DE F*CKING OPSAMLINGS-CD REKLAMER!!!

Så lad dog være med at se dem!

Der er rigeligt andet, du kunne bruge din tid på. F.eks. kunne du finde
ud af, hvordan du slår din caps-lock fra.

Fra : MRN

Dato : 13-11-04 21:13

Der er rigeligt andet, du kunne bruge din tid på. F.eks. kunne du finde
ud af, hvordan du slår din caps-lock fra.

*LOOOL*

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-11-04 10:19

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse
> MAN BLIVER JO SINDSSYG AF ALLE DE F*CKING OPSAMLINGS-CD REKLAMER!!!

Det er fordi at folk i reklamebranchen lider af manglende koncentration og
dårlig hørelse.
De sad og lyttede til "Nu' det jul igen", men allerede da de havde hørt
"Julen varer lige til påske" var koncentrationen røget, og desuden har de
før omtalte dårlige hørelse, hvilket gjorde at de hørte ordet "til" , som om
at det var "fra".
Derfor mener branchen at der skal fyres en masse reklamer pga. jul af, længe
før det reelt bliver det.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 15-11-04 20:10

Tør man anbefale:

Bah! Humbug udgivet på Greentrax i 2002 - det er ret folk-præget - og
afsindig morsomt.
Godt mod akut kommerciel-jule-lede!
Lars