Billeder af Rottweilerhvalpe
Fra : Jane Mailund

Dato : 12-11-04 22:51

Hej med jer.
Jeg har sat en del billeder ind af vores Rottweilerhvalpe fra 1-10-04 hvis i
vil nyde synet af de Super Skønne hvalpe så er i velkommen til at kigge ind
www.kennelmailunds.dk
Venlig hilsen
Jane Mailund

Fra : Carina

Dato : 13-11-04 00:23

Ej, hvor er de søde, især ham Broncho faldt for mit blik
Held og lykke med dem
/Carina
www.aussies.dk

Fra : nusta

Dato : 14-11-04 10:57

"Jane Mailund" skrev d. 12-11-04 22:51 dette indlæg :
> [...]
hvis i
> vil nyde synet af de Super Skønne hvalpe så er i velkommen til at

Hej Jane.

Hold da helt ferie hvor er de søde. Noget jeg faldt over på din
hjemmeside var siden hvor du beskriver hvalpene fra fødsel til de
flytter "hjemmefra". Hvor er den bare god. Hatten af for det. Det er
faktisk en dejlig hjemmeside du har. Nu er det jo ikke ligefremt store
hunde der interesserer mig mest, men jeg blev meget grebet af at kikke
på din side og nyde alle de gode billeder. Tak for det.

Med venlig hilsen

Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Jane Mailund

Dato : 15-11-04 21:20

Hejsa
Tak til jer begge to for jeres reaktioner
Venlig hilsen
Jane Mailund
www.kennelmailunds.dk