Billeder af mine forældres mislinger
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-04 20:06

Hej allesammen.

Jeg var en tur forbi mine forældre her til eftermiddag, og jeg fik taget en
serie billeder af misserne.
For nu at gøre forvirringen komplet, så har Bamse taget navneforandring til
Silke, og Bimse hedder nu Pelle (!), såeh...men nu ligger der billeder
online på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk, brugernavn: M.A., album: Silke,
Tam og Pelle.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jytte

Dato : 12-11-04 20:25

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> Silke, og Bimse hedder nu Pelle (!), såeh...men nu ligger der billeder

Hvor er de dejlige, tak for synet.

Hilsen
Jytte

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-04 22:04

"Jytte" <vingekatten@mail.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse

Silke,

> Hvor er de dejlige, tak for synet.
>
> Hilsen
> Jytte

Hej Jytte, og takker for roserne, de bliver bragt videre til 'kattepasserne'
og misserne ved førstkommende lejlighed.

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 12-11-04 22:20

Hej Aragon

Jamen hvor er de bare lækre, nu kan jeg heldigvis ikke
fordrage tortiemisser eller killinger i det hele taget
*suk* hvordan er det nu mantraet er *jeg skal ikke
have, jeg skal ikke have, jeg skal ikke have*

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-04 21:57

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Hej Marianne, og tak for hjælp med links og adresser og alt muligt, og jo,
jeg er osse forelsket i misserne - især hende den lille langpelsede er altså
bare nuser! Jeg er spændt på om de også vil vænne sig til mig - bliver helt
elektrisk efter at mærke hendes pels når hun står der på køkkenbordet og ser
blød og dejlig ud da! *GGG*

Og IH hvor det dog irriterer mig at jeg ikke må have misser her, der er
ellers lige plads til en 5-6 stykker her i lejligheden på 58 kvm hæhæ.

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-11-04 22:42

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> writes:

> [...]
> Silke, og Bimse hedder nu Pelle (!), såeh...men nu ligger der billeder

Fundet og savlet, vist ikke det værste sted missemor valgte at få sine
børn

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-04 21:59

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> wrote in message

> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
> Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

Hej Henrik - jeg kan ikke være mere enig, jeg har sgisme da også tit sagt at
skulle jeg kradse af før tid, så ville jeg genfødes som kat hos mine
forældre!
Det er sørenme også nogle dejlige misser du holder dig, jeg fulgte med da du
mistede Melissa, og det gjorde mig sgu så ondt for dig og din misse!
Godt at du har fået en ny 'tyran' at tage dig af!

Hej fra Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate

Dato : 13-11-04 00:02

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in

> men nu ligger der billeder
> online på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk, brugernavn: M.A.,
> album: Silke, Tam og Pelle.

Nøj, hvor ser de søde ud.
Kan så fortælle at Silke må være en pige da det er en tortie, altså
trefarvet. Om de andre er drenge eller piger, ja, det må tiden jo vise

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-04 22:01

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> Kan så fortælle at Silke må være en pige da det er en tortie, altså
> trefarvet. Om de andre er drenge eller piger, ja, det må tiden jo vise

Hej Kate, og takker for hilsenen, de to andre er hanner - det kunne selv
*jeg* se, da de stod med måsen i vejret og snuden i madskålen på
køkkenbordet!
Jeg regner så med at Silke er en lille tøs, takker for oplysningen da, og de
søde ord. Jeg skal nok give dem videre.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 13-11-04 16:35

<klip>men nu ligger der billeder
> online på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk, brugernavn: M.A., album: Silke,
> Tam og Pelle.
</klip>

Sikke nogle fine misser, en glæde at have doneret til deres neutralisering
:)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-04 22:03

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> wrote in
message news:419629b6$0$33742$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> </klip>
>
> Sikke nogle fine misser, en glæde at have doneret til deres neutralisering

Hej Heidi, og mange tak for hjælpen, hvis du nogen sinde kommer til
Skovlunde står du til et kæmpekram og mange, mange tusinde tak!
Vi påskønner virkelig at I vil hjælpe misserne, mere end I aner. Og
misserosen bliver skam bragt videre.
Alt skal nok blive printet ud og overdraget til mine forældre så de også kan
se at I hjælper og følger med.

Hej fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-11-04 22:17

> [...]
> til
> Silke, og Bimse hedder nu Pelle (!), såeh...men nu ligger der billeder

Hvor er det nogle skønne katte og nogle gode billeder, der er taget af dem.

Jeg kan ikke lige huske - ville dine forældre beholde misserne, når de er
blevet neutraliseret?
Man kan da ikke andet end holde af sådanne tre dejligheder, vel?
I øvrigt et stort og hjerteligt kram til dine forældre for at tage sig af
disse katte.

mvh Eva

Jeg vil fluks donere et beløb til hjælp til misserne - flov over at jeg ikke
har fået gjort det før !

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-04 00:31

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> disse katte.
>
> mvh Eva
>
> Jeg vil fluks donere et beløb til hjælp til misserne - flov over at jeg

Hej Eva, og tak for din dejlige hilsen, den skal nok blive bragt videre kan
du tro!
Jeps, mine forældre vil gerne beholde misserne bagefter - jeg går og griner,
for de *havde* svoret at de ikke skulle have flere katte efter ham de har
nu, en dejlig rundstrikket hannermis ved navn Mudden (udtales 'Mudten'), og
en do. der hedder Pivser!
Men det er bare mine forældre, er der en kat der trænger, hjælper de så godt
de kan.
Så det er blevet til nogle misser gennem tiderne.

Igen kan jeg kun sige at jeg er så hamrende glad for at I hjælper misserne,
ikke kun mine forældres, men alle de andre misser der trænger, hatten af for
det!

Hej og tak fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 13-11-04 22:38

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> nu ligger der billeder online på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk,
> brugernavn: M.A., album: Silke, Tam og Pelle.

Hej M.
Tak for kigget af de skønne misser, dejligt dine forældre kunne tage sig af
dem .
NB! Held og lykke med dine småkager hihi .

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-04 00:33

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
af
> dem .
> NB! Held og lykke med dine småkager hihi .

Harj Denise, og takker for din herlige hilsen, den skal nok blive bragt
videre til mine forældre.

Jo takker, er sgu spændt på hvornår de forme ankommer!
Skal nok tage småkager med til bakkeåbningen så, hvis de forme når herop
inden - meeeen mon ikke de gør det???

Hej fra

Aragorn_DK

--