Det er vist på høje tid
Fra : J

Dato : 12-11-04 19:34

at Laurits skal til dyrlægen og have skåret sit dårlige tandkød.(hvilket vi
jo har tid til mandag morgen). I går var han ikke så meget for sin mad, jeg
tænkte at han måske er blevet lidt kræsen, fordi han er blevet vant til at
få makrel i tomat - det var så nemt at mose pillerne ud i. Det endte da også
med at han spiste lidt om aftenen.
Her til morgen, hvor han plejer at være meget sulten, ville han slet ikke
have noget som helst. Til sidst stod der en hel række tallerkener med
forskellige lækkerier, men nææh tak.
Jeg var hjemme ved 12 tiden i dag, for jeg skulle til begravelse. Prøvede at
servere mad for ham igen - stadig nej tak.
Da kl. var 16, og jeg var hjemme igen, prøvede jeg igen - men han ville
stadig ikke spise.
Til sidst åbnede jeg en ny dåse makrel - og så spiste han en lille smule -
jeg har holdt øje med om han drikker vand, og det gør han.
Han har ellers spist helt fint lige til nu - men måske er han kræsen.
Han får Royal Canin Kitten tør, som jeg bløder lidt op. Så har jeg fået
nogen dåser killinge vådmad hos dyrlægen, mener det er Hills - han er ikke
vild med det - og så får han lidt tun, lidt makrel i tomat, lidt torskerogn
(det gider han faktisk ikke ha') lidt fiskefrikadelle og lidt kylling eller
andet kød, som jeg skærer ud til ham fra vores mad. Og så elsker han ost.

Når han bliver rask i sin mund igen, så skal han vel til at have tørkost
igen og så lidt kød ved siden af? håber han bliver helt i orden, så han kan
gnave kød og noget rigtig god tørkost, der kan rense hans tænder (hvis det
er det, han har brug for).

hilsen Jette