Hurra for Dansk Folkeparti
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 12-11-04 16:12

lovforslag om fyrværkeri der skal forbydes uden for jul/nytår bla af
hensyn til hundene, som han sagde i radioen i dag

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=213319

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-11-04 09:20

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> wrote in message

> lovforslag om fyrværkeri der skal forbydes uden for jul/nytår bla af
> hensyn til hundene, som han sagde i radioen i dag
>

> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=213319

Meget godt forslg, desværre fra DF.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 15-11-04 17:44

On Mon, 15 Nov 2004 09:20:04 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> wrote in message

>Meget godt forslg, desværre fra DF.

haha de kommer da med mange gode forslag efter min mening, hvorfor
tror du ellers at de får så mange stemmer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-11-04 10:15

> haha de kommer da med mange gode forslag efter min mening, hvorfor
> tror du ellers at de får så mange stemmer

Min mening om DF (det på trods af at jeg er borgerlig) er at hovedparten af
deres vælgere er folk som er bange for fornyelse eller forandringer, nemlig
arbejdsløse, lavtuddannede og pensionister. Det er de (DF) også bevidste om,
se bare på deres politik.

Det var det eneste jeg vil snakke om politik i almindelighed og DF i
særdeleshed her i d.f.d.h.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 16-11-04 17:35

> [...]
>se bare på deres politik.
>
>Det var det eneste jeg vil snakke om politik i almindelighed og DF i

haha du kan da ikke sige at det er det eneste du vil snakke om politik
når du bare selv er kommet ud med din mening selvfølgelig stemmer
pensionister på DF alt andet ville være dumt af dem, for DF er de
eneste der tager sig af de gamle, som efter min mening er dem der har
fortjent det mest af alle, da de jo har bygget vores samfund op ! og
hvis du kalder massevoldtægter halalslagtninger, tvangsægteskaber
ekstrem vold osv osv for fornyelse, tjae så er der mange der er bange
for fornyelse ! men lad stemmerne tale for sig selv, og så kan man jo
kalde vælgerne hvad man vil, men en personlig mening er en stemme
værd, og når det kommer til stykket så er det nok disse vælgere der
redder vores land fra at ende som Holland.

Jeg er ikke bange for fornyelse, men ikke al fornyelse er godt .

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-11-04 09:21

> haha du kan da ikke sige at det er det eneste du vil snakke om politik
> når du bare selv er kommet ud med din mening

.......her i d.f.d.h.

> [...]
> værd, og når det kommer til stykket så er det nok disse vælgere der
> redder vores land fra at ende som Holland.

Næppe

> Jeg er ikke bange for fornyelse, men ikke al fornyelse er godt .

Det er rigtigt, men hvad med EU, euro, forsvarssamarbjede ?

FUT: dk.politik

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 22-11-04 16:19

> lovforslag om fyrværkeri der skal forbydes uden for jul/nytår bla af
> hensyn til hundene, som han sagde i radioen i dag
>

> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=213319

Det er da et fint forslag - men motivet er forkert. Kan hundene ikke li'
røgen i bageriet...

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-11-04 17:18

On Mon, 22 Nov 2004 15:19:18 +0000 (UTC), "Lars Rasmussen"
<evil_twin@telstra.com> wrote:

>Det er da et fint forslag - men motivet er forkert. Kan hundene ikke li'
>røgen i bageriet...

haha det er vist ikke kun hundene der ikke kan lide røgen i bageriet
men også dem ovre i herning og andre der så tv så denne gang er
det vist røgen i bageriet der må smutte

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 23-11-04 12:37

> haha det er vist ikke kun hundene der ikke kan lide røgen i bageriet
> men også dem ovre i herning og andre der så tv så denne gang er
> det vist røgen i bageriet der må smutte

Hvis så bare røgen kunne tage folks uopdragne dyr med sig ;)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-11-04 12:46

"Lars Rasmussen" <evil_twin@telstra.com> wrote in message

> Hvis så bare røgen kunne tage folks uopdragne dyr med sig ;)

Hvis du bare vidste hvor svært det er at opdrage TROLLS !

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 23-11-04 18:34

> Hvis du bare vidste hvor svært det er at opdrage TROLLS !

Uhm...? Hvad er det? Forklaring udbedes - Hvis du da har en...

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 23-11-04 17:53

On Tue, 23 Nov 2004 11:37:05 +0000 (UTC), "Lars Rasmussen"
<evil_twin@telstra.com> wrote:

>Hvis så bare røgen kunne tage folks uopdragne dyr med sig ;)

ja og alle dem der går med deres hunde uden snor uden at have kontrol
over dem, og alle dem der indavler hunde, kunne røgen nu også godt
tage med for min skyld

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 23-11-04 18:35

> ja og alle dem der går med deres hunde uden snor uden at have kontrol
> over dem, og alle dem der indavler hunde, kunne røgen nu også godt
> tage med for min skyld

*Hørt!*