TImage, der kan scrolle
Fra : Kurt

Dato : 12-11-04 11:25

Hej NG!

Jeg har en TImage, der viser en kurveform, som egentlig er længere (i
x-retningn) end bredden af TImage.
Derfor vil jeg gerne have mulighed for at scrolle, så jeg kan se hele
kurveformen.
Hvordan klarer jeg det?
Jeg bruger D5.

Mvh Kurt

Fra : Christian Iversen

Dato : 13-11-04 01:44

Kurt wrote:

> [...]
> x-retningn) end bredden af TImage.
> Derfor vil jeg gerne have mulighed for at scrolle, så jeg kan se hele

Prøv at sætte en TImage ind i en TScrollBox

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Kurt

Dato : 15-11-04 07:49

"Christian Iversen" <chrivers@iversen-net.dk> wrote in message

> Prøv at sætte en TImage ind i en TScrollBox
>
> --
> M.V.H
> Christian Iversen

Det klarede sagen. Tak for hjælpen.