Overnatning Prag
Fra : phk

Dato : 11-11-04 20:29

Nogen der har nogle private adresser og telefonnumre på nogen der lejer
værelser ud i Prag? Vi kræver ikke så meget, eget bad og toilet samt bilen
skal kunne parkeres et sikkert sted. Evt. SAT-TV. Det er til 2 personer.

Det haster "lidt" :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kbh.s amt

Dato : 11-11-04 20:43

Prøv Novasol.
v.h.

Fra : lhs

Dato : 11-11-04 22:51

Hej

Standard svaret på det må være:

http://www.andel3w.dk/antuser/danish/default.htm

Lars HS

Fra : Michael

Dato : 12-11-04 04:46

Hej!

Et godt, men stadig billigt hotel er dette: http://www.extolinn.cz/

I kan få et dobbeltværelse uden TV til ca. 260 kroner og et
dobbeltværelse med TV til ca. 350 kroner. Desuden kan man få et
dobbeltværelse i deres appartments, hvor man vist deler entré, bad og
toilet med andre til ca. 190 kroner.

Jeg har boet der et par gange og hotellet er næsten helt nyt og ligger
udmærket i forhold til centrum.

/michael

Fra : Kbh.s amt

Dato : 12-11-04 05:57

Se også:
http://www.hotelsprague.cz/denisa/denisa_e.php
Hotel i Denisa. Ligger i Prags nordvest kvarter. Få minutter til metro og
sporvogn.
Billigt område, mange indkøbsmuligheder. Få turister.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 07:01

Her et billigt og godt hotel i prag 4.
Hotel Gradient
Klánova 61
14700 Praha 4
TELF. 00420 241727 329
e mail hotel.gradient@tiscali.cz
www.hotelgradient.cz

Dette hotel har jeg boet på flere gange med familien.
4 personer inkl morgenmad og 7 overnatninger ca 3200,- dkr i 2
dobbeltværelser

mvh
Esben