Tip til Sydøstasien ønskes.
Fra : Christian Jendresen

Dato : 11-11-04 18:54

Jeg har boet i Singapore her i efteråret.

Om en ti dages tid får jeg besøg af en pige fra USA, og vi vil gerne
rejse lidt rundt efter et par dage i Singapore. Jeg vil gerne spørge
om der er nogen der har erfaring med at rejse rundt i området og evt.
nogle anbefalinger.

Der er monsun på østkysten af den malaysiske halvø og på borneo, så
steder på østkysten og i thailand er måske bedre, men vi er åbne for
mange forslag (for flere steder i Sydøstasien).

Et hvert svar vil blive værdsat, så skriv venlist
På forhånd tak.

Fra : Soren Kuula

Dato : 12-11-04 12:24

Christian Jendresen (slet VG1PK) wrote:
> [...]
> rejse lidt rundt efter et par dage i Singapore. Jeg vil gerne spørge
> om der er nogen der har erfaring med at rejse rundt i området og evt.

Nærmest enhver rejse i det område kan anbefales :)

Specielt kan jeg lide Melakka i Malaysia, kun nogle få timer med bus.
Dejligt afslappet sted, og der er en række
templer/kirker/moskeer/whatever for nærmest alle religioner, og den
gamle hollandske (?) fæstning.

Eller Bukittinggi i Indonesien (sum-bar), men der er lidt længere.

MVH
Søren