Åben C-Plads nær Greve og billigste vandva~
Fra : John Munch

Dato : 11-11-04 17:37

Hej

Jeg skal til at arbejde nær Greve på Sjælland, og jeg søger en plads nær
Greve.
Desuden mangler jeg varmt vand i vognen, hvor finder jeg den billigste
v-varmer evt. både 12/220 eller måske gas?

På forhånd tak
John

Fra : Sten Bo

Dato : 11-11-04 20:03

"John Munch" <Greatdane@c."FJERNDETTE"dk> skrev i en meddelelse

> Desuden mangler jeg varmt vand i vognen, hvor finder jeg den billigste
> v-varmer evt. både 12/220 eller måske gas?

Kik i markedsgr. news:dk.marked.privat.camping der et par tip under
emnet skrothandler.

og her er link til et par steder jeg før har set omtalt for at være
billige http://butik.hks-camping.dk/ og
http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp

Jeg kender ikke din baggrund eller muligheder - men husk at "private"
ikke selv må montere gasenhedder - og for så vidt heller ikke må rode
med visse typer elarbejde. http://www.sikkerhedsstyrelsen.dk/

God fornøjelse
Sten Bo

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 11-11-04 22:03

"John Munch" <Greatdane@c."FJERNDETTE"dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg skal til at arbejde nær Greve på Sjælland, og jeg søger en plads nær
> Greve.

Ishøj Strand Camping er den nærmeste helårsåben campingplads. Der er få km.
til Greve kommune. Den benyttes af mange vestdanske håndværkere.
http://www.camping.dk/1camping/script/80cpz.asp?plnr=12635
Vær opmærksom på, at de holder lukket mellem jul og nytår.

Ellers er der Absalon i Rødovre, som ligger ca. 15 km. længere væk.
http://www.camping-absalon.dk/plads.asp

Mvh.

J-P. Rasmussen
sletmigførst-jpr@campingferie.dk

I NG udtaler jeg mig altid som privatperson.

Ting der undrer mig:
Hvorfor er bagtanker noget, som man gør sig forinden, når eftertanker er
noget, man gør sig bagefter?