Kate Ryan og Mylene Farmer: Libertine
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 11-11-04 17:05

Alle husker sikkert den landeplage at både Voice, P3 og alle de
andre musik kanaler bankede konstant ud i æteren for nogle år
siden, fordi det var et sommerhit: Kate Ryan - Libertine.

Nu vel, sidder med en ny indkøbt DVD:
Mylene Farmer - Les Clips , der er en "best of" med denne rigtigt gode
franske sangerinde.
Ser da godt nok at der også står Libertine, men tænker ikke nærmere over
det, før videoen for alvor går igang, for pludselig drøner selv samme
nummer (bare mere pop agtig) som Kate´s Libertine ud af højtalerne.
Tjo god nok, Kate er den der nolede nummeret, Mylene´s er dateret 1986.

Det var jeg godt nok ikke lige klar over, men ak: Endu et sommerhit
der blot er tyvstållet fra en anden kunstner.
Kan de da virkelig ikke mere hitte ud af at lave deres helt eget musik
længere ?

Sejersen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-11-04 17:43

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Kan de da virkelig ikke mere hitte ud af at lave deres helt eget musik
> længere ?

hvorfor skulle de selv lave noget når det ikke er nødvendigt...
Nej jeg mener også det er forkasteligt med den åbenlyse mangel på talent for
selv at være kreativ hos alle de kopister (ingen nævn / ingen glemt)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Allan Pedersen

Dato : 11-11-04 23:41

In article <Xns959EADD5DF23Csplish@216.196.97.131>, tjotjaehem[REMOVE]
@yahoo.com says...
> [...]
> der blot er tyvstållet fra en anden kunstner.
> Kan de da virkelig ikke mere hitte ud af at lave deres helt eget musik

Og for at det ikke skal være løgn er Kate Ryans andet hit
'Desenchantee' også lånt fra selvsamme Mylene Farmer.

Allan (der ejer alle(?) 4 Mylene Farmer DVD'er)
--
.... fjern 2x[spamtrap] ved svar på mail