rejse til La Gomera
Fra : Eva Sørensen

Dato : 11-11-04 17:03

Hej.

Jeg vil gerne rejse til la gomera snarest.jeg bor i jylland. Er der nogle
gode fif til:
- billige overnatninge, ture, transport fra tenerife, osv...Har fundet
returbillet fra billund-tenerife til knap 22oo kr.fra 28.11-12.12.04 med
sterling.
Kunne evt godt tænke mig at blive 1-2 mdr. Hvordan er job mulighedderne på
øen???

Hilsen den eventyrlystne kvinde fra det jyske søhøjland

Fra : JytteJ

Dato : 15-11-04 15:58

"Eva Sørensen" <birkhede3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sterling.
> Kunne evt godt tænke mig at blive 1-2 mdr. Hvordan er job mulighedderne på

Jeg tror de er lig 0. jeg har været der på en eendags udflugt, og nogle af
mine venner har været der i en uges tid.
Det er en lille ø, med en meget speciels natur, som bl.a. bevirker at
vejnettet er lille og det er besværligt at komme rundt, og deraf kommer at
der ikke sker så forfærdelig meget. Hovedbyen er en lille søvnig en, så La.
Gomera er et godt sted hvis man ønsker natur, fred og ro, eller vandreture.

VH.
Jytte