TIP: Event Horizon på TV2 fredag 23:35
Fra : Morten DH

Dato : 11-11-04 16:40

Det er af de film der altid er stor uenighed her i gruppen og jeg mener selv
at kunne huske den ikke var noget specielt; men har ikke set den siden den
kom frem så den skal helt sikkert genses...

Så kan vi tage diskussionen i løbet af weekenden

Fra : Jesper

Dato : 11-11-04 19:08

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
> kom frem så den skal helt sikkert genses...
>
> Så kan vi tage diskussionen i løbet af weekenden

Meisterwerk!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Emil Rune

Dato : 11-11-04 19:30

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Meisterwerk!

Seconded!

Emil

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-11-04 19:35

On Thu, 11 Nov 2004 19:30:01 +0100, "Emil Rune"
<noreply@notpossible.na> wrote:

>Seconded!

http://www.rottentomatoes.com/m/event_horizon/

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 11-11-04 20:05

gNiels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> http://www.rottentomatoes.com/m/event_horizon/

19%

Jeg siger 100%
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-11-04 09:44

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

>19%
>
>Jeg siger 100%

Jeg mener, at 19% er for højt.

Peter

Fra : Jesper

Dato : 12-11-04 16:07

Peter Rongsted <nulldev@rongsted.dk> wrote:

> Jeg mener, at 19% er for højt.
>
> Peter

Ja, 19% + 100% = 119%, det er for højt.

Naturligvis skal du kun tage det sidste tal: 100%
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : PerX ...

Dato : 13-11-04 02:16

In article <1gn3rs1.1iwwcwc3bu50iN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net says...

> 19%
>
> Jeg siger 100%

Hvad, 100% dårlig? :)

Fra : PerX ...

Dato : 13-11-04 02:16

In article <4193af63$0$86910$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
noreply@notpossible.na says...

> Seconded!

Weird shit *g*

MEN,

Kan nogen af jer som har set den før svare mig på dette:

I starten var der sort skærm og man høre en række 'klikke' lyde af den
slags man normalt høre i amerikanske film når der bliver skrevet noget
hen over skærmen. Senere høre man de lyde igen under diverse
establishing shots, hvor jeg godt kunne have forestiller mig der blev
skrevet noget ("Rumstation Bøllebob - 14 lysår fra jorden") etc.

Har tv2 fået en dub kopi som de har har smidt på eller hva?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-11-04 12:11

PerX ... wrote:

> hvor jeg godt kunne have forestiller mig der blev
> skrevet noget ("Rumstation Bøllebob - 14 lysår fra jorden") etc.

Det er nemelig lige præcis hvad der sker.

> Har tv2 fået en dub kopi som de har har smidt på eller hva?

Det tyder da på det.

Fra : PerX ...

Dato : 13-11-04 18:01

In article <2vm7tnF2ndg3bU1@uni-berlin.de>, lars@intercambiodvd.com
says...

> Det er nemelig lige præcis hvad der sker.

Fedt navn *g*

> Det tyder da på det.

Hm.. mystisk.

Det undre mig - men det sker åbenbart; som fx på Firefly DVD sætte, der
er en forskel i første afsnit alt efter om det er den amerikanske eller
europæisk version; 3-4 minutter inde står teksten "6 years later" på den
R1 versionen, men ikke på R2 versionen.

Der er nok nogen som har sovet *g*

Fra : Per

Dato : 12-11-04 10:05

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
> siden den kom frem så den skal helt sikkert genses...
>
> Så kan vi tage diskussionen i løbet af weekenden

Jeg syntes filmen er ganske fed.

Fra : Michael

Dato : 12-11-04 11:42

Morten DH wrote:
> [...]
> kom frem så den skal helt sikkert genses...
>
> Så kan vi tage diskussionen i løbet af weekenden

Makværk.... :)

Et sort hul der indeholder "ondskab"? Hvor nøgne folk der snakker latin
æder hinanden? :D (Det er ihvertfald handlingen så vidt jeg husker)

/Michael

Fra : -V-

Dato : 12-11-04 12:09

Michael wrote:
> Et sort hul der indeholder "ondskab"?

Har du ikke hørt om latriner bygget på toppen af hedengangne
indianerkirkegårde?

>Hvor nøgne folk der snakker latin æder hinanden?

Hvis du aldrig har oplevet det, så har du vist aldrig været på fredagsbar på
A-vej....

-V-

Fra : Konrad

Dato : 12-11-04 12:54

"Michael" <mvfn01@space.aau.s-p_a*m.dk> wrote in message

> Makværk.... :)
>
> Et sort hul der indeholder "ondskab"? Hvor nøgne folk der snakker latin
> æder hinanden? :D (Det er ihvertfald handlingen så vidt jeg husker)

Ikke meget forkert. Filmen er en mærkværdig blanding af klassisk
satan-horror ala Rosemarys Baby, splatter og science fiction. Dybt
underligt - men effekterne er svjh meget godt lavet (rumskibene, CGI'en osv)

Fra : Jesper

Dato : 12-11-04 22:17

Konrad <david_konrad@hotmail.com> wrote:

> [...]
> satan-horror ala Rosemarys Baby, splatter og science fiction. Dybt
> underligt - men effekterne er svjh meget godt lavet (rumskibene, CGI'en osv)

Korrekt, og det er til og med fremragende skruet sammen. Den er på top
ti ver de mest uhyggelige film der er lavet.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Brian P

Dato : 13-11-04 00:49

> Korrekt, og det er til og med fremragende skruet sammen. Den er på top
> ti ver de mest uhyggelige film der er lavet.

I den forstand, at den er SKRÆMMENDE dårlig...? ;)

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 11:31

Brian P <kanal@klog.dk> wrote:

> I den forstand, at den er SKRÆMMENDE dårlig...? ;)

Næ...og det synes brugerne på scope.dk heller ikke.

http://www.scope.dk/brugernemener.php?movID=2535
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Konrad

Dato : 15-11-04 21:09

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Korrekt, og det er til og med fremragende skruet sammen. Den er på top
> ti ver de mest uhyggelige film der er lavet.

Overhovedet ikke. Event Horizon er altså ikke en film jeg ville give penge
for - pånær på hypertilbud. Den har sine øjeblikke, indrømmet, men det
ændrer ikke på det overordnede meget rodede indtryk.

Fra : PerX ...

Dato : 13-11-04 02:18

In article <419492b7$0$33743$14726298@news.sunsite.dk>, mvfn01
@space.aau.s-p_a*m.dk says...

> Makværk.... :)
>
> Et sort hul der indeholder "ondskab"? Hvor nøgne folk der snakker latin
> æder hinanden? :D (Det er ihvertfald handlingen så vidt jeg husker)

Minder om et spil fra ID software *g*

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 11:31

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> Minder om et spil fra ID software *g*

Jeg ææælsker Doom II
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Emil Rune

Dato : 13-11-04 12:05

> Jeg ææælsker Doom II

Jeg haaader Doom III :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 12:14

Emil Rune wrote:

> Jeg haaader Doom III :)

Det er der da ingen grund til...

/David

Fra : PerX ...

Dato : 13-11-04 18:02

In article <4195ec95$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
david.rasmussen@gmx.net says...

> Det er der da ingen grund til...

Det er mørkt, kedeligt, uopfindsomt, mere at det samme - og 500 kasser
på hver bane (hvor man kun kan spille 4 spillere?!) tsk tsk -Næ, giv mig
Unreal Tournament 2004 :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 22:56

PerX ... wrote:

> Det er mørkt, kedeligt, uopfindsomt, mere at det samme - og 500 kasser
> på hver bane (hvor man kun kan spille 4 spillere?!) tsk tsk -Næ, giv mig
> Unreal Tournament 2004 :)

Hvorfor?! Det er jo grimt, kedeligt, dårlige bots etc.

Doom III er ikke mit yndlingsspil, så langt fra. Men UT2004? Narj.

/David

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 12:25

Emil Rune <noreply@notpossible.na> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Jeg haaader Doom III :)

Har ikke prøvet Doom III, men jeg har svært ved at forestille mig at den
skulle leve op til Doom II's meget høje standard.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-11-04 12:34

Jesper wrote:

> Har ikke prøvet Doom III, men jeg har svært ved at forestille mig at
> den skulle leve op til Doom II's meget høje standard.

Det synes jeg nu den gør så rigeligt - det er bare en stor skam den er
så (unødvendigt) tung at køre, og at det ikke er et særligt interaktivt
miljø man bevæger sig i.

Mvh
Steen

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 12:39

Steen Schmidt <ssc01@newmail.dk> wrote:

> Det synes jeg nu den gør så rigeligt - det er bare en stor skam den er
> så (unødvendigt) tung at køre, og at det ikke er et særligt interaktivt
> [...]

Du skal nok bare have en Dual Xeon 3,7 GHz eller en Itanium 2
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-11-04 14:54

Jesper wrote:

> Du skal nok bare have en Dual Xeon 3,7 GHz eller en Itanium 2

Det er grafikkortet der er problemet.

Mvh
Steen

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 12:41

Jesper wrote:

> Har ikke prøvet Doom III, men jeg har svært ved at forestille mig at den
> skulle leve op til Doom II's meget høje standard.

LOL...

Prøv at læse lidt om Doom III.

/David

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 12:47

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> LOL...
>
> Prøv at læse lidt om Doom III.
>
> /David

Aldrig det samme som selv at have fingrene i det.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 13:11

Jesper wrote:

> Aldrig det samme som selv at have fingrene i det.

Så prøv det. Under alle omstændigheder er bare forsøg på at sammenligne
Doom II og Doom III helt absurde. Doom III er splinternyt, og et af
flotteste og hardwaremæssigt mest krævende spil nogensinde. Gameplayet
er dog ikke særligt moderne. Men det er jo et smagsspørgsmål om det er
godt eller dårligt. Jeg kunne f.eks. godt tænke mig et spil med gameplay
stort set som Quake3 (selvom mange synes at det er forældet), men bare
med moderne grafik, flere/sjovere/flottere/klogere bots og våben etc.
Men Quake4 skulle også være på vej.

/David

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 14:10

> [...]

> stort set som Quake3 (selvom mange synes at det er forældet), men bare
> med moderne grafik, flere/sjovere/flottere/klogere bots og våben etc.

Har hverken PS2, Xbox, GC eller PC.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 14:29

Jesper wrote:

> Har hverken PS2, Xbox, GC eller PC.

Stakkel.

/David

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-11-04 14:55

Jesper wrote:

> Har hverken PS2, Xbox, GC eller PC.

Sidder du på biblioteket og skriver på nyhedsgrupper?

Mvh
Steen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-11-04 15:15

Steen Schmidt wrote:

> Sidder du på biblioteket og skriver på nyhedsgrupper?

Han sidder ved en Mac

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 15:35

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

> Han sidder ved en Mac

Nemli'
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 15:41

Jesper wrote:

> Har hverken PS2, Xbox, GC eller PC.

Få dig et liv!

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 16:48

Thomas K. Jeppesen <invalid@sick.house> wrote:

> Få dig et liv!

Det har jeg skam, jeg har en PowerMac
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : PerX ...

Dato : 13-11-04 18:03

In article <4195f9d6$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
david.rasmussen@gmx.net says...
> Doom III er splinternyt, og et af
> flotteste

Yep, det er sk*de godt til at rendere sort *g*

Fra : S. Andersen

Dato : 13-11-04 12:53

> Har ikke prøvet Doom III, men jeg har svært ved at forestille mig at den
> skulle leve op til Doom II's meget høje standard.

Haha ... ta et kig på de her videoer ... Det er noget af det mest uhyggelige
der nogensinde er lavet til computer !

Ok, ok de skaber sig en del ... meeen jeg skreg dælme også et par gange da
jeg spillede det.
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1121

Og den bedste:
http://www.muchosucko.com/video-meshdoesdoom.html

Fra : Brian P

Dato : 13-11-04 18:30

> Jeg ææælsker Doom II

Jeg aaaaner ikke hvad Doom II er, men jeg synes fortfarende ikke om Event
Horizon....

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-11-04 13:50

Og den gentages da vist dagen efter på zulu.

/jim

Fra : Morbid Angel

Dato : 12-11-04 14:59

On Fri, 12 Nov 2004 13:50:24 +0100, "Jim Andersen"
<jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote:

>Og den gentages da vist dagen efter på zulu.
>
>/jim

Det gør alle TV2 film efterhånden, troede at Zulu ikke var
statsstøttet?

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Konrad

Dato : 12-11-04 15:30

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> wrote in message

> Det gør alle TV2 film efterhånden, troede at Zulu ikke var
> statsstøttet?

Ork jo. Husker f.eks hvordan vi hørte de tårevædede beretninger om hvor
fantastisk det var at Palle Strøm kunne lave "succes-TV" for et rekordlavt
budget. Året efter fik de en særbevilling i mangemillionklassen af staten,
da de ellers svjh ville gå bankerot - og noget hit er zulu jo ikke. Zulu
sender genudsendelser, samt alt det som er så ringe at det ikke kan vises på
den "rigtige" kanal (programmer som "the man show" og andre horribelheder)
samt "stelth-kommercielle" programmer om diverse showbiz-stjerners liv og
levned - og det falder forunderligt nok ofte sammen med pladeudgivelser,
film og den slags - samtidig har vi de rene ufordærvede reklameprodukter der
viser "bag om musikvideoen" osv osv. Og man må efterhånden konstatere, at
TV2 Charlie så bare genudsender alt det, der ikke engang kan genudsendes på
Zulu. Nogle frygter en slags amerikanisering eller kommercialisering og
udhuling af public service begrebet hvis TV2 sælges, men det KAN skisme
næsten kunne blive
til det bedre!

Fra : ML-78

Dato : 12-11-04 16:12

Jim Andersen skrev:

> Og den gentages da vist dagen efter på zulu.

En ulykke kommer sjældent alene.

ML-78

Fra : Brian P

Dato : 13-11-04 00:46

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Så kan vi tage diskussionen i løbet af weekenden

Utilladeligt ringe, hvad fanden er meningen. Hvem synes seriøst det er godt
og... hvorfor?

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 01:52

Brian P wrote:
> "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> Utilladeligt ringe, hvad fanden er meningen. Hvem synes seriøst det er godt
> og... hvorfor?

Du har ikke forstået filmen. Filmen er på det samme høje niveau som
Resident Evil og er i mine øjne et lille mesterværk. Anderson er en af
de mest talentfulde instruktører pt. og jeg har store forventninger til
hans fremtidige arbejde.

Fra : Morbid Angel

Dato : 13-11-04 11:42

On Sat, 13 Nov 2004 01:52:00 +0100, "Thomas K. Jeppesen"
<invalid@sick.house> wrote:

> [...]
>Resident Evil og er i mine øjne et lille mesterværk. Anderson er en af
>de mest talentfulde instruktører pt. og jeg har store forventninger til

Så har du ikke set Aliens vs Predator endnu =)~

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Jesper

Dato : 13-11-04 12:33

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> wrote:

> Så har du ikke set Aliens vs Predator endnu =)~

Det er noget PG-13 rated BS.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 13-11-04 12:38

On Sat, 13 Nov 2004 11:41:34 +0100, Morbid Angel

>Så har du ikke set Aliens vs Predator endnu =)~

Den er da et mesterværk i forhold til Event Horizon.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : KH

Dato : 13-11-04 13:41

<invalid@sick.house> wrote:

> [...]
>Resident Evil og er i mine øjne et lille mesterværk. Anderson er en af
>de mest talentfulde instruktører pt. og jeg har store forventninger til

Ufatteligt at der findes folk med sådanne meninger. Jeg prøver mit
yyperste på at forstå hvad folk dog kan se af kvalitet i EH og Alien
vs Predator, men det er og bliver noget elendigt makværk.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 13-11-04 15:36

KH wrote:

> Ufatteligt at der findes folk med sådanne meninger. Jeg prøver mit
> yyperste på at forstå hvad folk dog kan se af kvalitet i EH og Alien
> vs Predator, men det er og bliver noget elendigt makværk.

Sådan er vi jo så forskellige.
Jeg kan heller ikke fatte, at folk gider at beskæftige sig med hip hop
og rap musik. Det er jo også noget elendigt makværk!

Fra : ML-78

Dato : 13-11-04 18:40

Thomas K. Jeppesen skrev:

> Sådan er vi jo så forskellige.
> Jeg kan heller ikke fatte, at folk gider at beskæftige sig med hip hop
> og rap musik. Det er jo også noget elendigt makværk!

Det kan ikke sammenlignes. Der er forskel på at have forskellig smag i
genre og at bedømme kvaliteten af et værk inden for sin egen genre.
"Event Horizon" er noget makværk sammenlignet med film af samme type.

ML-78

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-11-04 15:19

> [...]
> Resident Evil og er i mine øjne et lille mesterværk. Anderson er en af
> de mest talentfulde instruktører pt. og jeg har store forventninger

Så må du jo hjælpe med at forstå. Jeg så den også og den havde da sine
kvaliteter. Men i forhold til Alien, der blev vist tidligere på aftenen og
har tyve år på bagen, savnede EH da en del finesse.

Hvad er kvaliteterne, gerne suppleret med eksempler?

Mark

Fra : Brian k

Dato : 13-11-04 02:54

Morten DH wrote:
> [...]
> set den siden den kom frem så den skal helt sikkert genses...
>
> Så kan vi tage diskussionen i løbet af weekenden

Hej
Suveren film, skal ses med den alternative slutning (lige som Butterfly
Effect skal)

brian

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-11-04 03:14

Brian k wrote:

> Suveren film, skal ses med den alternative slutning (lige som
> Butterfly Effect skal)

Alternativ slutning? Har kun set den med den slutning der blev vist her
i TV - hvad går den alternative ud på?

Hvad går den alternative slutning ud på i Butterfly Effect i øvrigt
(Blockbusters DVD'er er altid uden alternative slutninger argg!)?

Mvh
Steen

Fra : S. Andersen

Dato : 13-11-04 10:28

"Steen Schmidt" <ssc01@newmail.dk> wrote in message
> Brian k wrote:

> Hvad går den alternative slutning ud på i Butterfly Effect i øvrigt
> (Blockbusters DVD'er er altid uden alternative slutninger argg!)?

Han kvæler sig selv i sin navlestreng inde i maven på sin mor.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 13-11-04 12:41

On Sat, 13 Nov 2004 10:27:59 +0100, "S. Andersen" <na@nospam.com>
wrote:

>"Steen Schmidt" <ssc01@newmail.dk> wrote in message

>Han kvæler sig selv i sin navlestreng inde i maven på sin mor.

Tusind tak, fordi du lige spoilede BE Director's Cut for mig!

Du havde skrevet spoiler, ja - men ikke til den film!

Buh!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : S. Andersen

Dato : 13-11-04 13:05

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Tusind tak, fordi du lige spoilede BE Director's Cut for mig!
>
> Du havde skrevet spoiler, ja - men ikke til den film!

Så ka' du lære det !

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 13:25

S. Andersen wrote:

> Så ka' du lære det !

Er det ikke snarere dig der skal lære noget?

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 13:25

Niels Søndergaard wrote:

> Tusind tak, fordi du lige spoilede BE Director's Cut for mig!

Øv!! Det er en rigtigt fed slutning! Meget federe end bioudgavens.

> Du havde skrevet spoiler, ja - men ikke til den film!
>
> Buh!

Ssh. Du må ikke brokke dig over spoilere. Så er du en analfikseret
netfascist.

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-11-04 13:39

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:

> Ssh. Du må ikke brokke dig over spoilere. Så er du en analfikseret
> netfascist.

Kan du ikke bare lade være med at se den, hitler-wannabe?

--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 13:55

Peter B. Juul wrote:

> Kan du ikke bare lade være med at se den, hitler-wannabe?

Spoileren eller filmen?

/David

Fra : Byte Me

Dato : 13-11-04 14:28

wrote:

>Han kvæler sig selv i sin navlestreng inde i maven på sin mor.

Det var da standard slutningen på den version jeg har set.
Hvilken anden slutning findes der ?

mvh BM

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 12:42

Steen Schmidt wrote:

> Hvad går den alternative slutning ud på i Butterfly Effect i øvrigt
> (Blockbusters DVD'er er altid uden alternative slutninger argg!)?

Lige præcis med denne film var Blockbusters udgave da incl. både
theatrical og director's cut.

/David

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-11-04 14:58

David Rasmussen wrote:

> Lige præcis med denne film var Blockbusters udgave da incl. både
> theatrical og director's cut.

WUT? Så er jeg da blevet dobbelt narret. Men det er vel ikke første
gang...

Mvh
Steen

Fra : David Rasmussen

Dato : 13-11-04 15:24

Steen Schmidt wrote:

> WUT? Så er jeg da blevet dobbelt narret. Men det er vel ikke første
> gang...

I hvert fald lånte nogen jeg kender filmen i Blockbuster, og der var
begge versioner tilgængelige.

/David

Fra : Brian k

Dato : 13-11-04 18:52

Steen Schmidt wrote:

> Alternativ slutning? Har kun set den med den slutning der blev vist
> her i TV - hvad går den alternative ud på?

Yep... det er lige det... det er MANGE år siden jeg så den.
Kan bare huske at da jeg så den alternative slutning, så tænkte jeg "se DET
var den rigtige slutning"

/brian

Fra : Silver

Dato : 14-11-04 00:54

Erh? Efter at have set filmen idag og lavet indlæg i den anden tråd om min
oplevelse af filmen, kan du fortælle mig hvad den alternative slutning er?,
helst i detaljer så jeg kan forstille mig det hehe.

Mvh
Silver