Coast to Coast?
Fra : Mr bob

Dato : 11-11-04 00:40

Heysan Folks....

Jeg er i gang med at spare nogle skillinger sammen til et par måneder i Usa,
Regner med en Coast to Coast med nogle afhoppere undervejs.....

Men jeg har ikke rigtigt nogen information overhovedet om hvordan dette
gøres bedst, eller hvis i forstår?

Jeg leder efter links eller bøger som ville være gode i mit sted. Leder både
efter billige rejser måske billige steder i usa (ved godt det er lidt løst
emne men...) etc etc...

Måske der er nogle sider der omhandler sådan noget rejseværk?`

Håber det er her der skal spørges... og at i kan hjælpe..

Mvh Jackie

Fra : Ole

Dato : 11-11-04 01:17

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske der er nogle sider der omhandler sådan noget rejseværk?`
>
> Håber det er her der skal spørges... og at i kan hjælpe..

Hej

Jeg ville starte med at kigge på Lonely Planet, som du finder her:
http://www.lonelyplanet.com/ men måske kan du finde noget mere her:
http://www.usatourist.com/, ellers prøv at søge på Goggle

Ole

Fra : E.S.A.

Dato : 14-11-04 22:10

Prøv TREK AMERICA.
De har mange forskellige ture samt længder. Kort fortalt, du kommer i en
gruppe med 10-12 pers i en VAN som har en chauffør der samtidig er Guide,
bilen indeholder samtidig telte, liggeunderlag samt køkkengrej, og så bliver
du fragtet fra A-B.
Alletiders måde at se USA på, samt en billig løsning, pluds måske nogle nye
gode bekendtskaber hvis det er det man også har lyst til.
Turene kan købes i Danmark.
Se og læs. www.trekamerica.com
Kan varmt anbefale dem, var med 3 uger fra N.Y til L.A lige inden jeg faldt
for aldersgrænsen. Nu har de også ture hvor man ikke kigger på alderen.

Ebbe

Fra : Mr bob

Dato : 15-11-04 18:19

"E.S.A." <atnes@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
faldt
> for aldersgrænsen. Nu har de også ture hvor man ikke kigger på alderen.

Cool takker