JBH igen igen
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-11-04 13:15

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 10-11-04 14:08

> http://www.stiften-aarhus.dk/artikel:aid=187189
>
> M.v.h
> Niels
Fy for den da! Han må sove dårligt om natten !
Men det er da bestemt positivt at der endelig er nogle der har mulighed for
at anmelde ham. Håber han nu bliver stoppet !

Jeg ledte efter den gode artikel der lå på hjemmesiden. Har jeg det forkerte
link eller er der noget galt på siden?
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=28

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-11-04 14:32

On 2004-11-10 14:08:01 +0100, "Nina, Tender Tribes"
<mail@NOSPAMtendertribes.dk> said:

> [...]

Yikes!!
Gud fri mig, hvorfor får han ikke et job på et slagteri.. som
kontrollør, efter dyrene er slagtede, det lyder ikke som om han
nogensinde bør ha' noget levende mellem hænderne igen!
Vi kan godt tage den her artikel med:
http://www.stiften-aarhus.dk/aarhus/artikel:aid=187170

> Jeg ledte efter den gode artikel der lå på hjemmesiden. Har jeg det
> forkerte link eller er der noget galt på siden?
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=28

Jeg tror linket er ændret, det ser nemlig rigtigt ud, hvis man lige
hopper tilbage i menuen og så klikker frem igen (hm - rodet forklaret
sorry)
I hvertfald. Mener du mon den her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=42&cat=
(nu håber jeg det virker!)

--
Knus fra Ann R

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-11-04 15:27

Vil rædselshistorierne om den mand ingen ende tage,
desværre tror jeg ikke dette gør nogen forskel

**Fremgangsmåden støder dyrlæge Inge Trier.
- Det er så groft. Branchen ønsker bare den mand stoppet nu. Men hidtil har
vi ikke haft sikre beviser mod ham, fordi dyrene er døde og bortskaffet. Nu
har vi endelig levende ofre for hans behandling som bevis, siger hun. **

Inge Triers udtalelser er ikke korrekte, der har været flere levende ofre
bl.a Mandy den lille Cairn Terrier, desværre overlevede de ikke så længe,
selvom andre dyrlæger gjorde hvad de kunne for at rette op på skaderne.Hvad
jeg stadig ikke forstår er at folk ikke er mere omhyggelige med at vælge en
dyrlæge.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 10-11-04 17:41

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vil rædselshistorierne om den mand ingen ende tage,
> desværre tror jeg ikke dette gør nogen forskel

Det er simpelthen uhyggeligt hvad den mand kan slippe afsted med

> jeg stadig ikke forstår er at folk ikke er mere omhyggelige med at vælge
> en
> dyrlæge.

Desværre er det jo nok folks pung , der taler......Alt skal jo helst være
discount.
Da jeg netop var flyttet hertil , fik jeg en mindre god dyrlæge ( hans
priser var dog de samme som de andre i byen ).
Sidenhen har jeg fået flere dårlige oplevelser om ham , fra andre.

Jeg har nu en klinik i Bryndum ( dem, som hjalp mig, da Sophie blev
forgiftet af øredråber ).
De ligger absolut i den øverste del i prisklassen - MEN de er afgjort også
de bedste dyrlæger jeg har haft til dato.
Så jeg betaler gerne for deres ekspertise.
I dag talte jeg med en af dyrlægerne i 15 - 20 min., og det kostede ikke
noget.
Da Sophie var forgiftet, ringede de til mig for at høre til " patienten " -
uden at noget var aftalt på dette område.
Service ? Ja, det synes jeg.

/ Anya.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-11-04 18:43

AEK wrote:
> [...]

Det er svært når manden hele tiden åbner nye klinikker under nye navne.
Læg mærke til at adressen i artiklen er ny, og adressen står heller ikke
på gruppens hjemmeside.

JBH har en annonce i Århus Onsdag idag, med den nye klinik: Århus
By-Dyrlæge, Jens Baggesensvej 3 8210 Århus V

Synd at Århus skal lægge navn til.

M.v.h
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 19:58

> [...]

>Hvad
> jeg stadig ikke forstår er at folk ikke er mere omhyggelige med at vælge

Det kan være svært, at vælge dyrlæge når man f.eks. flytter til et nyt
område og ikke kender dyrlægerne i området.

Da vi flyttede hertil, var vores første dyrlægebesøg af den akutte slags og
så er man bare ude på, at komme afsted asap og helst så tæt på bopælen, som
muligt.

Vi har dog senere skiftet dyrlæge og mener, at vi har fundet en god dyrlæge
nu, men helt sikker er man vel aldrig, før man har været hos dyrlægen
tilstrækkelig mange gange, så man kender dem og de kender ens dyr.
Det årlige dyrlægetjek, har de fleste dyrlæger vel rimeligt styr på.

Men du har da alligevel ret: Hvis man selv ved en lille smule og så ellers
observerer de forskellige dyrlægers arbejde, kan man godt danne sig et
indtryk af, hvor dygtig dyrlægen er.
Man skal også have lov til, at stille en masse spørgsmål omkring sine dyr,
som dyrlægen gerne gladeligt skal svare på ( sådan har de fleste af os det
vel ? ).
Damen fra artiklen skulle have vendt om og gået, da hun ikke fik svar på
sine spørgsmål og i det hele taget læste jeg det som om, at hun ikke var
tryg ved stedet. Men det er jo altid nemt, at være bagklog.....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-11-04 21:54

Buffy skrev
<Damen fra artiklen skulle have vendt om og gået, da hun ikke fik svar på
sine spørgsmål og i det hele taget læste jeg det som om, at hun ikke var
tryg ved stedet. >

Sådan forstod jeg det også og jeg ville da aldrig nogensinde efterlade mine
dyr et sted hvor jeg blev "viftet af" og der ikke blev svaret på mine
spørgsmål.

Det gør mig så ondt for de dyr der har været, og kommer
i hænderne på den slagter, men i nogle af tilfældene
begriber jeg ikke ejerne, og jeg er bange for at Anya
har ret i at nogle ser de billige priser og stiller ikke spørgsmål ved
"kvaliteten" før de står med deres døde
kæledyr i armene, og så er det for sent, trist.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Anders

Dato : 10-11-04 18:50

Jeg skulle personligt give ham samme behandling!!!

Bare send ham hjem til mig, så kan jeg nok finde en døv trækniv i skuffen og
save lidt i ham med den.

PS, er i øvrigt igang med at få lavet nogle klistermærker til kofangere hvor
der står "Hvis du mishandler dyr, mishandler jeg dig!"

Man bliver Fan.. harm over den slags.

Mvh Anders.