Til Gismo
Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 10-11-04 03:16

Nu behøver de ikke, at være børnefjendsk, bare fordi en campingplads ikke er
bygget op om gøgl og tivoli, men det kræver helt klart, angagerede forældre,
der vil være sammen med børnene i ferien, i stedet for bare, at sende dem
hen til badeland eller hvad ved jeg.

En rolig campingplads, med en god legeplads, hvor der bl. andet er klatretræ
og mange aktiviteter der udfordrer børnenes motorik, er bedre end mange
moderne tivolilande.

Nu ved jeg ikke rigtigt, om jeg er en campist, eller bare en der kører på
ferie med huset på nakken, men jeg husker da for en del år siden, at
fastliggerne udgjorde en stor del af campingpladsens klientel, og det blev
det så lavet om på.

Men i dag er det så en anden form for tyrrani, nemlig tog der kører rundt på
hele pladsen, og pladsen er fyldt med mere gøgl en selve dyrhavsbakken, i
forhold til størrelsen.

Fra : Gismo

Dato : 10-11-04 16:38

Karl-Heinz Hansen wrote:

Først hvorfor skriver du ikke videre i tråden der er startet?

> [...]
> angagerede forældre, der vil være sammen med børnene i ferien, i
> stedet for bare, at sende dem hen til badeland eller hvad ved jeg.

Jeg har heller ikke sagt at det var børnrfjendsk, men man skal passe på
når man snakker om børn, mange tager det ilde op.
På samme måde var jeg lidt provokerende ved at det modsatte er
super bingo og strikkepinde.

Kan jeg ikke få dig til at præcisere hvad engagerede forældre er?
Jeg tror ikke børn bliver sendt nogle steder hen, tiden i dag er
meget anderledes en da jeg var barn, mange forlædre arbejder
begge fuldtid, og vil have tid til det der intressere dem, sport osv
hvilket er meget fint.dette afføder nogle børn der i mindre grad
er sammen med forældrene, dette kan også have positive sider,
større selvstændighed, modenhed, ansvar. mm.
børnen søger selv tid uden voksne.

> En rolig campingplads, med en god legeplads, hvor der bl. andet er
> klatretræ og mange aktiviteter der udfordrer børnenes motorik, er
> bedre end mange moderne tivolilande.

Det har du ret i, men nu er det noget andet børnen efterlyser, træerne
kender de fra en tur i skoven ellers andre legepladser, det som mine børn
efterlyser er poolbord, spillemaskiner, hoppepuder osv. tilbudet,
gøgl og tivoli, what ever, er lige så meget et mødested, der skaber grobund
for social samvær og venskaber.

> [...]
> siden, at fastliggerne udgjorde en stor del af campingpladsens
> klientel, og det blev det så lavet om på.

Hvis man selv mener man er campist så er man vel det, camping skal
forgå så det passer en selv bedst, dog med den tanke vi alle skal være
der.

> Men i dag er det så en anden form for tyrrani, nemlig tog der kører
> rundt på hele pladsen, og pladsen er fyldt med mere gøgl en selve
> dyrhavsbakken, i forhold til størrelsen.

Du kan vælge andre pladser end dem med mange tilbud, de er nemme
at spotte, men priserne på dem med begrænset udvalg koster næsten det
samme som dem med det hele, under alle omstændigheder besøger jeg
dem der giver flest oplevelser for hele fam.

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-11-04 22:15

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<419235bb$0$13737$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> Karl-Heinz Hansen wrote:

> Jeg har heller ikke sagt at det var børnrfjendsk, men man skal passe på
> når man snakker om børn, mange tager det ilde op.

Det er da så deres eget problem! Tør du ikke snakke om børn/camping
fordi du er bange for at børnefamilier ikke er enig med dig? eller
hvad er du bange for?

> På samme måde var jeg lidt provokerende ved at det modsatte er
> super bingo og strikkepinde.

Det er da helt legalt at være lidt provokerende! eller hyr ? er vi i
søndagsskole ? Det kan da fremme debatten at "trykke" flere steder !
eller er du bange for den "offentlige" mening her i gruppen? ))

> Kan jeg ikke få dig til at præcisere hvad engagerede forældre er?

Kort og godt, det er forældre som gider tage sig af deres EGNE børn og
som gider at være sammen med dem!

> Jeg tror ikke børn bliver sendt nogle steder hen, tiden i dag er
> meget anderledes en da jeg var barn,

Helt enig, i dag kan du i enhver flække se 8-14 årige børn tumle rundt
i byen til langt over midnat! Mange af dem drikker! andre tager
stoffer! andre stjæler! andre dyrker bander! Hvert 4. barn i skolen er
FOR fed! Hvert 3. barn i folkeskolen har problemer med at følge
undervisningen! OG FORÆLDRENE SER INTERESSEREDE UD!

mange forlædre arbejder
> begge fuldtid,

Ja og producserer børn som de slet ikke gider i hverdagen! og når så
DE har FRI og de tager på camping gider de sgu heller ikke, så er det
campingfatter som står som barnepige!

Forældrene køber ikke en overnatning med børnene i naturen, de køber
en barnepige med gøgl og tivoli.

medens far og mor hviler sig og får nogle bajere med vennerne!
For livet er jo så hårdt når man skal arbejde i Danmark nu til dags !
i gamle dage da det var let ! manuelt arbejde UDEN hjælpemaskinerog
derfor var der tid til børnene! eller hyr?

Forældrene aner ikke hvad deres børn laver, og værst af alt de er
skide ligeglade! Når børnene kommer ud på camping i naturen kan de
ikke kende forskel på en stork og en hejre! DET kan forældre iøvrigt
heller ikke? de kan faneme ikke engang finde til Roskilde camping hvis
de ikke har en GPS med TOM TOM !

og vil have tid til det der intressere dem,

Det kan du godt bilde alle børnefamilier ind ))

> [...]
> er sammen med forældrene, dette kan også have positive sider,
> større selvstændighed, modenhed, ansvar. mm.

Ja men i dag er mange, rigtig mange børn fuldstændigt PÅ HELTID
overladt til sig selv ! Forældrene gider ikke engang lave sund mad til
ungerne, de får nogle kroner til junkfud så kan de selv købe det de
vil æde, med DET resultat at hver fjerde barn i dag er kraftig FED.

> Det har du ret i, men nu er det noget andet børnen efterlyser,

Ja det er de jo nød til! når de efterlyser forældrene er de ikke
tilstede ! Det er præcis den undskyldning forældre bruger for at
slippe for samværet med deres børn.

> [...]
> efterlyser er poolbord, spillemaskiner, hoppepuder osv. tilbudet,
> gøgl og tivoli, what ever, er lige så meget et mødested, der skaber grobund

Den slags "venskaber" på en campingplads er meget overfladiske! hvis
man ved hvad venskab er, kan man vel ikke med rette kalde det samvær
for venskab? vel nærmere samvær med lidelsesfælder!

> Hvis man selv mener man er campist så er man vel det, camping skal
> forgå så det passer en selv bedst, dog med den tanke vi alle skal være
> der.

Enig.

> Du kan vælge andre pladser end dem med mange tilbud, de er nemme
> at spotte,

Det har du ret i i dag, men et af problemerne er jo netop at
udviklingen går direkte imod gøgl og tivoli på ALLE pladser, for det
er her børnepasningspengene ligger!

men priserne på dem med begrænset udvalg koster næsten det
> samme som dem med det hele,

Ja det har du ret i. Her burde Danmarks største campingforening
arbejde for medlemmernes interesser, således at pris og vare passer
bare rimeligt sammen!

> Gismo.

/verner

Fra : Gismo

Dato : 10-11-04 23:11

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Det er da så deres eget problem! Tør du ikke snakke om børn/camping
> fordi du er bange for at børnefamilier ikke er enig med dig? eller
> hvad er du bange for?

Jeg er ikke bange, men det er nemt af sige noget her, man ikke ville
have sagt hvis du havde siddet ansigt til ansigt, for at gøre en lang
historie kort, syntes jeg det er fejlagtigt at dømme alle over en kam.

Jeg er så lidt skuffet over den tillid i viser de unge mennesker og deres
forældre, det bliver ikke nemt at bygge et samfund på, den største
på i dag og da I/vi var unge levede vi mere i det skjulte.
Der vil altid være nogle børn der går tabt, men hvis skyld er det
mon det kunne tænkes at det børnenes forældre der har lært af
deres og så ender aben igen hos os.

> Forældrene køber ikke en overnatning med børnene i naturen, de køber
> en barnepige med gøgl og tivoli.

Det har jeg ikke påstået at jeg var intresseret i

> [...]
> ungerne, de får nogle kroner til junkfud så kan de selv købe det de
> vil æde, med DET resultat at hver fjerde barn i dag er kraftig FED.

Det har ikke en sk.. med camping at gøre og er OT.

> Ja det er de jo nød til! når de efterlyser forældrene er de ikke
> tilstede ! Det er præcis den undskyldning forældre bruger for at
> slippe for samværet med deres børn.

I min fam. er vi uenig med dig.

> [...]
> man ved hvad venskab er, kan man vel ikke med rette kalde det samvær
> for venskab? vel nærmere samvær med lidelsesfælder!

Du tænker alt for voksent, iøvrigt skrev jeg grobund for venskaber,
min datter mødt en dreng i Italien da vi for 5 år siden startede med
at campere derned, hun var 5 dengang og de ses stadig til trods for
ar der er godt 100 km imellem dem.

> Det har du ret i i dag, men et af problemerne er jo netop at
> udviklingen går direkte imod gøgl og tivoli på ALLE pladser, for det
> er her børnepasningspengene ligger!

Bliver lidt i tvivl du skriver udviklingen går direkte imod gøgl.....
der skulle stå mod, altså for gøgl...
Du kan kalde det hvad du vil, hvis jeg skulle være campingfatter
ville jeg også satse på det som kunderne efterspørger, udbud og
efterspørgsel, en vare koster ikke det der er rimeligt men det den
kan tilveje bringe.

> Ja det har du ret i. Her burde Danmarks største campingforening
> arbejde for medlemmernes interesser, således at pris og vare passer
> bare rimeligt sammen!

Tal for dig selv, det er ikke min interesse

Gismo.

Fra : Gismo

Dato : 10-11-04 23:21

For forståelsen skyld en rettelse.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 11-11-04 11:45

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<4192920b$0$22676$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> ven_hj@yahoo.dk wrote:

Hej GISMO.

Først vil jeg lige pointere at mine synspunkter ikke er rettet mod din
familie eller nogen som helst anden familie men er ment som generelt
dækkende på mange børnefamilier. Som du også har bemærket overdriver
jeg lidt for at få problemstillingen tydeligere frem )

> Jeg er ikke bange, men det er nemt af sige noget her, man ikke ville
> have sagt hvis du havde siddet ansigt til ansigt,

Jeg har ikke sagt noget som jeg IKKE vil sige ansigt til ansigt med
andre!

for at gøre en lang
> historie kort, syntes jeg det er fejlagtigt at dømme alle over en kam.

Det har du fuldstændig ret i, men der er alt for meget rigtigt i mine
påstande.
Selvfølgelig er der børnefamilier hvor forældrene tager deres ansvar
alvorligt.Men det er bare ikke dem som er emnet nu! Emnet er de
familier der bruger campinggøglet og tivoliet til barnepige ! og at
udviklingen går i den retning.

> Jeg er så lidt skuffet over den tillid i viser de unge mennesker og deres
> forældre,

Det er KUN forældrene jeg går efter, børnene er uden skyld, de er
"kun" et produkt af forældrenes opdragelse og udvikling!
Børnene fejler efter min mening ikke noget, det er faktisk dem som jeg
råber lidt op for, ved at se på hvad foregår der ude i den virkelige
verden i dag! )

det bliver ikke nemt at bygge et samfund på, den største
> på i dag og da I/vi var unge levede vi mere i det skjulte.
> Der vil altid være nogle børn der går tabt, men hvis skyld er det
> mon

Der er kun EEN som har skylden og det er forældrene! Hvert tredie
ægteskab ender i skildmisse ! Det er DETTE miljø som børnene vokser op
i og det er tydelig for mig at børnene er taberne. Kik ude på
campingpladserne! Hvilke forældre er det som er sammen med deres børn!
hvilke forældre er det som giver deres børn socialt indhold ! Det er
tydeligt for udenforstående (gamle forældre ) som betragter en
børnefamilie på campingpladsen, at se hvem som tager sig af sine børn
som en familie!

> Det har jeg ikke påstået at jeg var intresseret i

Enig, men det er min påstand ))

> Det har ikke en sk.. med camping at gøre og er OT.

Her er jeg uenig med dig, det har rigtig meget med camping at gøre!
Det er netop essensen i den måde campingpladserne indrettes i dag at
forældre og børn ikke er sammen ja de spiser ikke engang sammen di får
penge til at gå op i cafeteriet og købe jonkfut!
Det er et spørgsmål om at campingpladserne er indrettet til at
familerne er SAMMEN og ikke splittet ! efter min mening. og i dag er
præmisserne de børnefamilier som ikke gider samværet med deres børn,
DERFOR gøgl og tivoli som barnepige!

> I min fam. er vi uenig med dig.

Det glæder mig )) jeg tror, hvis vi er heldige, at vi kan finde 4-5
familier hvor børnene er lige så heldige som hos jer ) for jeg
læser også dine kommentarer sådan, at gøgl og tivoli ikke er konstant
barnepige for dine børn!

Heheheh ja de ved, at de store stammer som har grønne blade er træer!
men de kender ikke forskel på en bøg,eg, lærk, fyr eller pil m.m. !
det sørgelige er at det gør forældrene heller ikkke !

det som mine

Ja, men hvis det er det eneste dine børn vil have eller laver bliver
de meget "fattige" som voksne ! Jeg mener at det simpelt hen er
forældrenes pligt at prioritere for deres børn en gang imellem! ALT
skal ikke være på børnenes præmisser og heller ikke på forældrenes
magelighed, så på den baggrund har du ret så er jeg bekymret for
fremtidens unge/kommende voksne. Især er det tankevækkende at tænke på
(lad os så tage udgangspunkt i dine børn) at børn som i dag KUN får
gøgl ogtivoli på campingpladserne, hvad tror de DE prioriterer når de
bliver voksne og får børn med på camping?

> Du tænker alt for voksent,

Måske, men jeg har også været barn ) jeg har også haft børn (som nu
er næsten voksne) )) og så betragter jeg verden omkring mig

iøvrigt skrev jeg grobund for venskaber,
> min datter mødt en dreng i Italien da vi for 5 år siden startede med
> at campere derned, hun var 5 dengang og de ses stadig til trods for
> ar der er godt 100 km imellem dem.

EEN gang om året på ferierne?

> Bliver lidt i tvivl du skriver udviklingen går direkte imod gøgl.....
> der skulle stå mod, altså for gøgl...

Ja du har ret, min formulering var lidt kluntet.

> Du kan kalde det hvad du vil, hvis jeg skulle være campingfatter
> ville jeg også satse på det som kunderne efterspørger, udbud og
> efterspørgsel,

Det tror jeg du har ret i. Der er ingen voksne der efterspørger noget
som helst så campingfatter ser på hvad er der kroner og ører i!
Hvorfor har udviklinge de sidste 10-15 gået mod bedre CAMPING istedet
for "bedre" gøgl og tivoli, ja mange campingpladser har også dyrehold
som "legetøj" for at få en ekstra stjerne ! at se 4-5 kaniner i bure
som legetøj er til at brække sig over men PENGE til campingfatter
styrer udviklingen og IKKE campisternes behov og ønsker.? Hvorfor har
man ikke prioriteret indretningen af campingpladserne! f.eks. vand og
afløb på hver plads ? tv-stik på hver plads? En ordentlig renovation
så der ikke stinker i en radius af containerne! Folk finder sig sgu i
det bare der er gøgl og tivoli!

> Tal for dig selv, det er ikke min interesse

Du er altså ikke interesseret i et campingorgan, på linie med FDM, som
kunne varetage campisternes interesser?

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 11-11-04 12:21

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> [...]
> alvorligt.Men det er bare ikke dem som er emnet nu! Emnet er de
> familier der bruger campinggøglet og tivoliet til barnepige ! og at

Vi blev eninge om at camping skal for gå så det passer den enkelte
bedst ikk' uden at det genere andre.

> [...]

> gøgl ogtivoli på campingpladserne, hvad tror de DE prioriterer når de
> bliver voksne og får børn med på camping?

Jeg syntes der er rigtigt mange campingpladser der ligger i natur skønne
områder, og det er det der tiltaler os, vi kan få meget bekvemlighed på
pladsen og skal ikke starte bilen for at komme i skoven eller til stranden
og når man har set områderne på forskellige årstider hviver man pløkkerne
op og finder nye spændende steder.

> EEN gang om året på ferierne?

Nej, det er i weekender og de mødes 6 - 10 gange om året.

> [...]
> afløb på hver plads ? tv-stik på hver plads? En ordentlig renovation
> så der ikke stinker i en radius af containerne! Folk finder sig sgu i

Jeg tror ikke campingpladser laver markedsanalyser, de kigger nok ind
på hvem der er godt belagt ser hvad de kan tilbyde, vurderer så deres
investeringer derefter

Jeg har tidligere sagt at en vare koster det den kan tilveje bringe og ikke
det der er rimeligt.

> Du er altså ikke interesseret i et campingorgan, på linie med FDM, som
> kunne varetage campisternes interesser?

Jo, det er jag da, men du taler om at goderne for børnefam. skal fjernes,
en omlægning kan der bedre blive tale om, når jeg vælger at tage ud
kigger vi i pungen og ser hvor vi får mest for pengene, dog ikke
sommerferie, her skal der være alt og prisen er små 400 pr. døgn
næsten ligegyldigt hvilen plads man vælger. (tivoli pladser)

Fra : HJM

Dato : 11-11-04 15:12

Ja Verner, jeg må sige at det du har skrevet i disse indlæg denne gang må
jeg give dig ret i mange ting, og som du siger så er de fleste skide bange
for at sige det, men jeg ved at det er det de selv mener, men hvad siger nu
dem der kender mig.

Men Verner sådan er det over det hele her hjemme i DK efterhånden, det gør
de jo også i regeringen, og på arbejdspladsen, for hvis man da sige sin
mening, så bliver man vist fyret.

En kæmpe flok mennesker uden røv i bukserne.

Hilsen Hans J

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 11-11-04 19:42

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<41934914$0$17576$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
> ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Vi blev eninge om at camping skal for gå så det passer den enkelte
> bedst ikk' uden at det genere andre.

Jo enig men jeg vil senere give dig et godt eksempel på dt modsatte.
Man kan godt lave individuelle valg uden at genere andre, det burde
være muligt.

> [...]
> og når man har set områderne på forskellige årstider hviver man pløkkerne

Præcis det samme gør vi, vi accepterer bare i dag at blive generet af
gøgl og tivoli.

> Nej, det er i weekender og de mødes 6 - 10 gange om året.

Ok, i dette tilfælde er et venskab etableret.

> på hvem der er godt belagt ser hvad de kan tilbyde, vurderer så deres
> investeringer derefter

Her rører du ved noget meget centralt i debatten efter min mening.
Hverken DCU,Campingrådet eller for den sags skyld andre
campingorganisationer UDNYTTER at lave markedsanalyser! I dag har vi
et fantastisk medie til det, INTERNETTET!
Det er fuldkommen utroligt at man ikke bruger mediet? Tag f.eks. en
"forbrugerorganisation" som DCU ! landets største fritidsforening !
Forretningsudvalget er s.... ligeglade med hvad medlemmerne mener,
BARE de får deres kontigentpenge !! men den uduelige Landsformand ved
faneme hvad TURISTERNE ønsker af danske campingpladser! det er sgu
sørgeligt den slags mennesker for mange år siden blev anbragt i den
stol, som han i dag er fuldstændig uduelig til at udfylde. Manden har
INTET nyt udrettet i DCU, men flydt med på Brabceforeningens fremdrift
i mange år ! Ja onde tunger påstår endog, at det er Neergaard der er
formand i DCU med Bjarne Jensen som stik i rend dreng for ham! DCU
havde på et tidspunkt en morderne tænkende Weebmaster der kunne se
mulighederne ! men han blev trynet og fyret, sandsynligvis af en truet
information og formand.

> Jeg har tidligere sagt at en vare koster det den kan tilveje bringe og ikke
> det der er rimeligt.

Det har du jo ret i, men pludselig sprænger snoren på buen!

> Jo, det er jag da, men du taler om at goderne for børnefam. skal fjernes,

Nej det har du misforstået, jeg vil ikke have fjernet een eneste
mulighed ! jeg mener bare at der skal tages hensyn til ALLE og ikke
KUN børnefamilier. Hvis de ønsker gøgl og tivoli så må de selv betale
for det, MEN SÅ hyler de op!
Jeg mener også at man skal prioritere ANDRE end børnefamilierne, ja
bare man vil tage LIDT hensyn til andre! Et eksempel: En campingplads
med det HELE ! HVER dag, lørdag og søndag ALLE feriedage kører det
satans FUTtog med RINGENDE isklokke hver halve time HELE
campingpladsen rundt? Hvorfor faen skal man absolut genere ALLE med
det gøgl! Som Karl-Heinz skriver vil man have gøgø og tivoli så tag
da for F... i TIVOLI og lad campingpladserne være campingpladser
)) Hvorfor skal gøgl og tivoli partut være midt på
campingpladserne?

> en omlægning kan der bedre blive tale om, når jeg vælger at tage ud
> kigger vi i pungen og ser hvor vi får mest for pengene,

For mig GISMO lyder det som om du siger HVOR kan jeg få mest gøgl og
tivoli for pengene ! Er det virkelig det der er camping for dig ?
Hvad med at tage ud i skoven? en tur på engen? et tur til et
fuglereservat?
En fisketur med børnene på molen eller ved søen? Lege en lille båd til
en sejltur? se vikingeskibene ? SE og fortælle børnene om Københavns
voldforsvar ? og den slags ! gå en tur i vandland med børnene !
simelthen bare være SAMMEN med børnene!

Jeg synes en debat om hvad man ønsker sig af campingpladserne kunne
være meget interessant! www.campingferie.dk lave engang
forbrugerundersøgelser! det kunne være interessant om de begyndte igen
med dette emne!

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 15-11-04 01:00

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0411111041.188698e9@posting.google.com>...

Jeg har fået en E-mail fra Jørgen Hansen som spørger mig om jeg
virkelig mener at Negergård er formand for DCU ! og spørger mig
hvorfra jeg ved at Weebmaster blev fyret! Jørgen hvorfor spørger du
ikke her i indlægget?

> [...]
> i mange år ! Ja onde tunger påstår endog, at det er Neergaard der er
> formand i DCU med Bjarne Jensen som stik i rend dreng for ham!

Nej jeg mener ikke at Negergård er formand for DCU, jeg har hørt det
tit på campingpladser at Nergård styrer alt indenfor camping og også
DCUs formand og DCUs medlemsblad er lige efter Branceforeningens
hoved, ja ligefrem er HANS fagblad fordi han er den person som
optræder oftes i bladet med mange jubleartikler.Mange siger at
branceforeningen ikke selv kunne have gjort det bedre.
Det mener jeg er HELT forkert, DCU har vel aldrig haft en formand der
er SÅ meget formand som den nuværende! Han er så meget formand efter
min mening at der ikke er plads til at andre i DCU! hans ord er lov i
DCU. Han styrer DCU med så hård hånd at ingen tør sige deres mening
offentligt! Tage Hvam gjorde det EEN gang i medlemsbladet og han er
ikke set i bladet siden! tillidsrepræsentanterne vil ikke i dialog med
medlemmerne ! Hvorfor beordrer formanden dem ikke til det! dumt
spørgsmål jeg ved det.

DCU
havde på et tidspunkt en morderne tænkende Weebmaster der kunne se
> mulighederne ! men han blev trynet og fyret, sandsynligvis af en truet
> information og formand.

Webmaster blev udskiftet med en anden webmaster, om han blev fyret kan
man jo kun gætte på.Jeg gætter på at han blev fyret. Efter at han
forsøgte at få en dialog og åbenhed i gang så stoppede alt pludselig!
Han nævnte også i debatten at nettet skulle bruges til
forbrugerundersøgelser til gavn for medlemmerne. Denne weebmaster var
meget faglig dygtig, og han stod for det direkte modsatte af
formanden. Han stod for åbenhed, information og dialog med
medlemmerne, ja han gik selv meget ofte i dialog med medlemmerne, han
mente at internettet var den bedste informationskilde for DCU
medlemmerne! Hans tanker var helt klart at udnytte internettet til
gavn for medlemmerne. Formande udtaler så tit han kan komme til det at
han ikke giver en døjt for internettet så holdningerne er jo
soleklare.Formanden kan slet ikke få øje på internettets muligheder.

Så Jørgen hvis du har en anden mening så bland dig i debatten )

Hilsen
verner