Dagens bedrifter
Fra : J

Dato : 10-11-04 00:32

Hej allesammen

Syn's lige I skal vide, at i dag har jeg :
revet en blomst i stykker, væltet en servanteskål ned fra
soveværelsesvinduet (men den var alligevel gammel) - den gik i atomer -
man kan se den i hel tilstand her...

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=491 på næstsidste række.

Bidt i min menneskemor - drillet hunden, fået computeren til at gøre
underlige ting, bare fordi jeg står på tastaturet og prøver at fange
"musen".

Og nu skal jeg ind og ligge ved siden af hendes hovedpude.. hun siger så
sjovt, når jeg kilder hende med mine lange knurhår.

Hilsen og mange potedask fra

Laurits

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-11-04 01:16

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> writes:

> [...]
> revet en blomst i stykker, væltet en servanteskål ned fra
> soveværelsesvinduet (men den var alligevel gammel) - den gik i atomer -

Hmm du lyder som en rigtig god undskyldning for at få en voksen kat i
stedet for en killing

Eller også som en helt normal MCO-bamse killing... *GG*
Men så kan de jo lære at ALT skal enten sømmes/limes fast eller
fjernes helt og opmagasineres langt væk

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Jokerman

Dato : 10-11-04 12:14

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og nu skal jeg ind og ligge ved siden af hendes hovedpude.. hun siger så
> sjovt, når jeg kilder hende med mine lange knurhår.

God misser! Bare hold gang i dine mennesker.

Hilsen
Frida ( Og Jokerman)

Fra : karsten & Pia

Dato : 10-11-04 12:21

Orv mand...........du er sej Laurits.............der kan vi vist lære noget.

Hilsen Børge og Frida.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 10-11-04 12:59

On 2004-11-10 00:31:46 +0100, "J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> said:

> [...]
> revet en blomst i stykker, væltet en servanteskål ned fra
> soveværelsesvinduet (men den var alligevel gammel) - den gik i atomer -

Dyyygtig misser!! *gg*
--
Knus fra Ann R

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 10-11-04 22:27

<klip>
> [...]
> Og nu skal jeg ind og ligge ved siden af hendes hovedpude.. hun siger så
> sjovt, når jeg kilder hende med mine lange knurhår.

*heheeeee* way to go!!!
(holder Miver og Mulle for øjenen så de ikke skal få gode ideer)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Kate

Dato : 10-11-04 22:52

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> Syn's lige I skal vide, at i dag har jeg :
> revet en blomst i stykker, væltet en servanteskål ned fra
> soveværelsesvinduet (men den var alligevel gammel) - den gik i
> atomer - man kan se den i hel tilstand her...

Jeps, det viser jo bare at man må vælge: Enten har man hjem eller også
har man kat

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.