Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Paypal
Fra : Mogens Kilde

Dato : 09-11-04 22:11

Hej Alle

Er just signet ind på denne gruppe, så emnet er måske behandlet tidliger -
så på forhånd evt. undskyld

Jeg har oprettet en konto hos PAYPAL, og har via et samarbejde med en
amerikaner fået indsat penge på kontoen.
Efter at have oprettet en bankaccount hos PAYPAL og derpå bedt om en
overførsel til denne bankaccunt, har jeg nu fået en mail som siger at
overførslen er afvist pga. fejl i oplysningerne om min bank account

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen i denne gruppe der har
erfaring med PAYPAL, herunder kvaliteten af den automatiske transaktions
funktion de tilsyneladene bruger

På forhånd mange tak
Mogens Kilde

Fra : Karsten Madsen

Dato : 10-11-04 08:37

> Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen i denne gruppe der har
> erfaring med PAYPAL ...

Kun gode erfaringer gennem længere tid. Har altid fungeret pålideligt.

Hilsen Karsten

Fra : Britt Malka

Dato : 11-11-04 19:32

On Tue, 9 Nov 2004 22:11:05 +0100, "Mogens Kilde"
<m_kilde@hotmail.com> wrote:

>Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen i denne gruppe der har
>erfaring med PAYPAL, herunder kvaliteten af den automatiske transaktions
>funktion de tilsyneladene bruger

Ligesom Karsten Madsen har jeg også kun haft gode erfaringer, og jeg
har brugt dem i ... hvad? En tre-fire år tror jeg.

--
Mange hilsner
Britt Malka

Fra : anders majland

Dato : 19-11-04 14:25

> Ligesom Karsten Madsen har jeg også kun haft gode erfaringer, og jeg
> har brugt dem i ... hvad? En tre-fire år tror jeg.

Jeg har også været bruger i en håndfuld år - uden problemer sålænge det
drejer sig om at trække penge fra mit creditkort eller til/fra paypal
accounts.

Men de har fornyligt åbnet for muligheden for at overføre til en dansk bank
konto. Det har jeg prøvet uden succes (og med et "stort" fiasko gebyr)

Noger der har haft bedre held med at hive penge hjem ?

/A

Fra : Britt Malka

Dato : 28-11-04 17:00

On Fri, 19 Nov 2004 14:24:33 +0100, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Noger der har haft bedre held med at hive penge hjem ?

Ja, men det var til en fransk bank. Her har vi heller ikke haft
problemer med det nummer, der skulle stå på kontoopgørelsen, sådan som
jeg har hørt, nogen har haft i Danmark.