Driver til gl. QDI v2200 Legend AGP kort W~
Fra : Carsten

Dato : 09-11-04 19:57

Hvem kan hjælpe med subj ?

Carsten

Fra : Villy Jensen

Dato : 09-11-04 20:05
Fra : Carsten

Dato : 09-11-04 20:15

jeg må hellere spørge på en anden måde så man ikke bare får slynget noget
UBRUGELIGT lort i hovedet.

Er der nogle her der har den originale installations driver til subj.
Jeg har SELVFØLGELIG prøvet at google mm og der kan jeg ikke finde drivere.
?

Carsten

Fra : Villy Jensen

Dato : 10-11-04 15:28

> [...]
>
> Er der nogle her der har den originale installations driver til subj.
> Jeg har SELVFØLGELIG prøvet at google mm og der kan jeg ikke finde

Hvad med
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=71243
(findes via den næstøverste link som tidligere anvist på
http://www.google.com/search?q=QDI+v2200+Legend+AGP
)

??

Mvh Villy