Prøver "man" at nedlægge gr?
Fra : Sten Bo

Dato : 09-11-04 10:01

Stilen i seneste tids indlæg vil med garanti få en masse campister til
at fravælge denne grrr. hvorved nytte, gavn og glæde, hele grundlaget
for at kikke ind forsvinder.

Man skal huske at bredden er med til at gi kvalitet - og at folk skal ha
lyst til at få svar og svare.

Er det med vilje, at man er så ubehagelige. Hvad er i ude på?

Lad os i stedet stå sammen om et uafhæng, lynhurtigt, hyggeligt og
kvalificeret medie.

Ta en tur i skoven hvis anddrelin og testoron skal brændes af.

Du bestemmer - Hvordan skal det være. (Mange sjatter små).

--
Sten Bo
Hvor tit bør man lade sig teste med et sigmoidosko (kikkertundesøgelse

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 09-11-04 10:22

Kære Steen.
Ja jeg må gi dig ganske ret, når jeg kikker forbi denne gruppe for at se om
der er nogle gode indlæg, så er det ikke for at læse hvad "brokkerne" synes
er deres gode humor, men for at se lidt godt om det dejlige campingliv.
Jeg lever stadig i håbet om bedre og mere hjælpsomme indlæg fra gruppen.
Håbefulde hilsner, Peter

Fra : phk

Dato : 09-11-04 15:23

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> campingliv.
> Jeg lever stadig i håbet om bedre og mere hjælpsomme indlæg fra gruppen.

Prøv i så fald så at kikke indad i stedet. F.eks. skriver du

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> til Per
> du vrøvler, den findes ikke
> hilsen Peter

men skrev du så navnet på den rigtige gruppe? Nej, du skrev dig blot på
listen over indlæg man egentlig ikke kan bruge til noget.

--
Per, Esbjerg

Fra : phk

Dato : 09-11-04 15:45

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg lever stadig i håbet om bedre og mere hjælpsomme indlæg fra gruppen.

Og så glemte jeg helt at nævne dine skriverier i dk.marked.privat.camping.

"Hjælpsomme indlæg fra gruppen" ... LOL

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 18:37

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> wrote in message news:<41908c49$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> er deres gode humor, men for at se lidt godt om det dejlige campingliv.
> Jeg lever stadig i håbet om bedre og mere hjælpsomme indlæg fra gruppen.

Hej Peter, så skal jeg give dig et godt råd, åben kun de indlæg hvor
emnet har DIN interesse ! ))

Hilsen
verner

Fra : Per Rasmussen

Dato : 09-11-04 13:41

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Stilen i seneste tids indlæg vil med garanti få en masse campister til at
> fravælge denne grrr. hvorved nytte, gavn og glæde, hele grundlaget for at
> kikke ind forsvinder.

Desværre må jeg give dig ret i at denne gruppe efterhånden kun er
mudderkastning.
For bare få år siden var der her i gruppen en større andel af seriøse
skribenter, som brugte gruppen til debat om det, vi alle har som vores
fritidsinteresse, kun få af dem er endnu at finde i gruppen. Det synes jeg
er synd for gruppen, i stedet er der kommet nye til, hvis indlæg virker
ødelægggende for dette forum, ingen nævnt ingen glemt.
Det er blevet sådan at jeg næsten ikke bruger denne gruppe mere, men er
skiftet til CDUs debat, hvor moderator sorterer mudderkastningen fra.

> Man skal huske at bredden er med til at gi kvalitet

Ja det afhænger jo helt af om vi har den fornødne respekt for andres
meninger til også at besvare dem på en ordentlig måde.

- og at folk skal ha > lyst til at få svar og svare.

Og det kan det jo knibe med her

> Er det med vilje, at man er så ubehagelige.

Skyldes sikker totalt mangel på opdragelse

>Hvad er i ude på?

selvprovovering

> Lad os i stedet stå sammen om et uafhæng, lynhurtigt, >hyggeligt og
> kvalificeret medie.

Indtil videre benytter jeg mest DCUs debat.

> Ta en tur i skoven hvis anddrelin og testoron skal >brændes af.
>
> Du bestemmer - Hvordan skal det være. (Mange >sjatter små).

Desværre er det ikke kun du og jeg, men vi, og hidtil er det jo ikke gået
for godt.

Med venlig hilsen
Per

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 20:53

"Per Rasmussen" <person@rasmussen.mail.dk> wrote in message news:<4190bae8$0$195$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Det er blevet sådan at jeg næsten ikke bruger denne gruppe mere, men er
> skiftet til CDUs debat, hvor moderator sorterer mudderkastningen fra.

Sidder du og fortæller os at du SELV ikke er voksen nok til at sotere
mudderkastningen fra, men at DU har brug for en anden voksen til at
gøre det for dig?

Så forstår jeg bedre, at CENSURMESTEREN i DCU trods alt har
tilhængere.

Hvad er dog det for noget vrøvl, hvem gør bredden mindre? dem som dig
der forlader gruppen eller nye som kommer til med andre end de
sædvanlige emner?

> Ja det afhænger jo helt af om vi har den fornødne respekt for andres
> meninger til også at besvare dem på en ordentlig måde.

Enig, men vi er nu forskellige allesammen og nogle vender ikke bare
den anden kind til !

> Indtil videre benytter jeg mest DCUs debat.

DET er da dit eget frie valg og problem, men går du ind for censur har
du lige fundet det rigtige sted.

> Med venlig hilsen
> Per

Hilsen
verner

Fra : Anette

Dato : 09-11-04 22:58

Hej Sten

Jeg er en af dem der mest bare læser med engang imellem og har opgivet at få
pustet til min i forvejen lystigt brændede trang til campingoplevelser her i
gruppen.
Det er sørgeligt, men jeg tror netop en tråd som denne er med til at gøre
det værre og mere trist.
Bare læs som tråden er nu....enkelte benytter enhver lejlighed til at lufte
vrede frustrationer pænt skjult bag nettets behagelige anonymitet.

Kun hvis alle os, der gerne vil have en rar gruppe at "leve campingtrangen
ud i", lader være med at skrive i de tråde der blot er politik, kævl og
mudderkastning - vil gruppen kunne overleve som et rart sted.

Hvis alle vi der ikke gider skændes og svine til, tager os mandigt sammen og
skriver om det VI gerne vil læse og/eller vide mere om, bliver det bedre.
Hvis vi hjælper hinanden med at lave et rart sted og bare lader de andre
skændes, kan det da være at der bliver lidt længere mellem alle de sure
opstød.

Men det kræver at vi, der ikke gider de skænderier, virkelig gør indsats,
tager os sammen, ignorerer de infantile angreb og undgår at skrive flere
vrede indlæg.
Men vi kan ...hvis vi vil.

Hvad med om du startede en ny tråd og fortalte om dine bedste, sjoveste
eller værste campingoplevelse ever - så skal jeg nok følge trop med mine

Hav en fantastisk dag

/ Anette

Fra : Sten Bo

Dato : 10-11-04 08:58

"Anette" <anette@readonlymail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad med om du startede en ny tråd og fortalte om dine bedste,
> sjoveste eller værste campingoplevelse ever - så skal jeg nok følge

Det er netop dilemmaet - helt fra starten af gr.har der været debat om
formen, hvor de mere erfarne fra andre nyhedsgrupper har prøvet at
formidle deres erfaringer til dem der af en eller anden årsag virker
som miljøgifte. Ofte er det ubetænksomhed - eller manglende erfaring,
der medfører at blot et par enkelte vendinger kan provokerer en lang
kedelig debat om ingenting - og i hvertfald ikke camping. Mine
erfaringer begyndte med gr. her. Jeg har såment selv kvajet mig et par
gange, men oplevet, at man overbærende stadig læser.

Dersom man er af mere tænksom natur, er det fantastisk at konstatere
hvor let det er at "manipulere" stemningen i gr. sådan at det hele går i
stå - eller forhåbentlig skifter i mere positiv retning. En nyhedsgruppe
er en følsom blomst, men med dybe rødder, sådan at der altid er et eller
andet tilbage til hvis forholdene ændre sig til det bedre.

Netetiketten på www.usenet er baseret på meget lange erfaringer, og er
virkelig stedet der gir nøglen til at komme videre. Det utrolige, næsten
organiske, er, at gr. i fællesskab derfra definerer skik og brug, og
mit indlæg er et forsøg på dette. Netetiketten anbefaler da også, at man
i et eller andet omfang tar debatten i gr. sådan at de berørte opdager,
at der er en bredere debat i gang. Samtidig er det dog god skik at
enkeltmandsdikutioner flyttes ud af gruppen - futtes, da småfnidder i
lænden er træls.

Kritikere af et eller andet bør absolut huske, at de med en forkert
stil saver deres eneste base i stumper og stykker, hvorved potientalet
mindskes. Man mister sine muligheder. Jeg har, også tidligere spekuleret
på om man netop med vilje er ude på at ødelægge gr. ( ven osv.) Se
hvad der helt overordnet skete i DCU debatten.

Kunsten er netop, som du også anbefaler, at styre uden om de negative
indlæg og komme med noget positivt. Positivt kan dog opfattes på mange
måder og i denne tråd håber jeg at du opfatter den gode hensigt som
ligger bag. Mange sætte simpelthen filter på - men egentligt er det en
sørgelig udvej.

Samtidig er det naturligt, at nogle frustrerede prøver at få luft her,
hvis de af forskellige årsager ikke kan komme til orde andre steder -
hvilket selvfølgelig med faldende antal brugere gir en overvægt af
"bøvs".

Jeg kan kun gi dig ret i, at det vil være en god ide hvis de forskellige
der trods alt stadig læser Gr. vil flytte deres indlæg ind i gr. og
dermed ændrede totalindtrykket. Som tidligere udtrykt er antallet af
"virkelige eksperter" formentlig præcist det samme eller bedre end som
i DCU debatten - (forholdsmæssigt og jeg har oplevet, at ikke
mindst tekniske og geografiske spørgsmål bliver besvaret virkelig
kvalificeret - og, at man straks kommer med kommentarer hvis der gives
ukvalificerede råd. Jeg er sikker på at gr. omgående reagerer positivt
ved flere "almindelige"indlæg.

Men man er, uden moderato, nød til en gang imellem at stoppe up - Q
vadis - Vil vi ha det sådan og hvad kan der gøres?

Mvh Sten Bo

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-11-04 12:56

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<4191ca3b$0$23063$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

> Det er netop dilemmaet - helt fra starten af gr.har der været debat om
> formen,

Ja det handler også om tolerence ! accepterer vi at andre er
anderledes ! at de skriver på end anden måde end mig! Er det KUN min
måde der dur og så har alle andre bare at rette ind efter det? Skal
jeg bestemme hvad ANDRE skriver om! skal jeg bestemme hvordan de
skriver! Skal jeg tage mig selv så satans højtidelig at det KUN er mig
der ved havd der er rigtigt? HVad andre må og ikke må?

> [...]
> som miljøgifte. Ofte er det ubetænksomhed - eller manglende erfaring,
> der medfører at blot et par enkelte vendinger kan provokerer en lang

Ja det er jo DIT synspunkt! Har DU overhovedet overvejet at ANDRE
mennesker kan have et ANDET synspunkt? Eller er det dine og Anettes
synspunkter som er gældende på "borgen" ?

> Dersom man er af mere tænksom natur,

Du virker mere som.."MINE holdninger og meninger er de eneste rigtige"
?

> Kritikere af et eller andet bør absolut huske, at de med en forkert
> stil saver deres eneste base i stumper og stykker,

Hvor står den "Lov" henne? Eller er det bare dit synspunkt?

Jeg har, også tidligere spekuleret
> på om man netop med vilje er ude på at ødelægge gr. ( ven osv.) Se
> hvad der helt overordnet skete i DCU debatten.

Din vurdering og hentydning (nogle vil kalde det en svinsk
beskyldning)er helt forkert.

Da balladen i DCU startede deltog bl. a. jeg ikke ! (Læs på Carsten
Stages hjemmeside hvordan det startede).
Det begyndte med at campister stille,sobert og roligt debatterede de
forskellige campingformer! Pludselig opdagede nogen at DCUs
forretningsudvalg REDIGEREDE i medlemmernes indlæg! ja censurerede
indlæg væk selvom de ikke overtrådte god netedikette OG SÅ brød
helvede løs. Jo mere DCUs forretningsudvalg censurerede jo hårdere
blev tonen.
Så kære Sten du skal referere korrekt når du refererer, ellers gø du
dig SELV skyld i det du sidder her og plæderer for.

> Kunsten er netop, som du også anbefaler, at styre uden om de negative
> indlæg og komme med noget positivt.

Bestemmer du og Anette at negative indlæg NU er forbudt at skrive?
gælder det også negative indlæg? gælder det også indlæg som i to ikke
er enige i?

Positivt kan dog opfattes på mange
> måder og i denne tråd håber jeg at du opfatter den gode hensigt som
> ligger bag. Mange sætte simpelthen filter på

Ja det gør vi ALLE. voksne selvstændigt tænkende mennesker springerde
emner over vi ikke kan lide eller synes om ! Nogen vil så have en
maskine til at gøre det for sig og hva så Sten?

- men egentligt er det en
> sørgelig udvej.

Hvorfor dog det ? er du selvpiner som læser de indlæg som IKKE
interesserer dig eller som du ikke kan lide?

> Samtidig er det naturligt, at nogle frustrerede prøver at få luft her,

Nogle som ikke er enig med dig kalder det debat?

> [...]
> i DCU debatten - (forholdsmæssigt og jeg har oplevet, at ikke
> mindst tekniske og geografiske spørgsmål bliver besvaret virkelig

Er du OVERDOMMER på vurderingerne her i gruppen?

> Mvh Sten Bo

/verner

Fra : Sten Bo

Dato : 10-11-04 16:18

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

I princippet har du ret, andre bestemmer ikke, _hvis_ man holder sig
inden for de rammer der fremgår af netetiketten og de bestemmelser der
fremgår af vilkårene der er indgået med den enkeltes internetudbyder.

- og så mener jeg at vi taler totalt forbi hinanden. Jeg har skam læst
Stages sider - og læst de indlæg der gennem tiden er set forskellige
steder, selvfølgelig ikke alle - men undre mig bare. En triumf om, "at
folk skam læser" er pinlig.
Selvfølgelig er min vurdering sammenholdt med at folk flygter i hobetal
og dermed mindsker værdien af et godt forum og det du vil opnå.

Man kan jo søge i google gr på relevante navne og her er et indlæg af
mange - der er intet nyt under solen - Der har også været
indlæg der belyser person sammenfaldet sådan at de fleste der holder ud,
gennemskuer sagen.

Der ligger f.eks noget på

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&threadm=bljktq%24o9m%241%40news.net.uni-c.dk&rnum=4&prev=/groups%3Fq%3DCarsten%2BStage%2BBB%26hl%3Dda%26lr%3D%26selm%3Dbljktq%2524o9m%25241%2540news.net.uni-c.dk%26rnum%3D4

men også mange andre steder.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-11-04 22:25

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<41923138$0$22694$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> og dermed mindsker værdien af et godt forum og det du vil opnå.

Kan du dokumentere at folk flygter i hobetal? eller er det bare en
floskel du fyrer af?
Prøv lige at stoppe op et øjeblik! få et overblik over hvad som
foregår her i gruppen! Prøv at lægge mærke til hvor interessen er
placeret?
Prøv at tælle antal indlæg pr. tråd og bemærk hvor der er størst
arrangement! IGEN IGEN og IGEN ))

> Man kan jo søge i google gr på relevante navne og her er et indlæg af
> mange - der er intet nyt under solen

Ja det er jo DIN vurdering ud fra dine forudsætninger!

I denne tråd har du den faste garde som stiller op og spiller SÅ
forarget over debatten at de næsten skal have krisehjælp ! ja nogen
kan måske klare sig med førstehjælp !

Kan i ikke bare acceptere at andre har andre meninger og interesser en
jer faste garde? Hvorfor vil I absolut bestemme HVAD folk må skrive om
og HVEM der må skrive om det ! Helt ærligt i virker temmelig
latterlige i jeres bestræben på at ville bestemme alt her i gruppen.

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 11-11-04 08:19

> [...]
> placeret?
> Prøv at tælle antal indlæg pr. tråd og bemærk hvor der er størst

1 Det imødegås ikke at der er personsammenfald, der hermed er
bekræftet!
også svært, men der har været lidt flimmer tidligere.

2 Interesse? ?? Folk prøver at få det til at holde op. Derfor de
mange indlæg.
Er der overhovedet nogen der bortset fra glimtvis går i bekræftende
dialog - uanset at der nok er nogle der på et eller flere punkter
kunne ønske sig et anderledes DCU.

3 Tæl antal andres emner og personer der lægger ind. Det daler og
daler.

Slut herfra

Fra : phk

Dato : 11-11-04 08:54

> 3 Tæl antal andres emner og personer der lægger ind. Det daler og
> daler.

Det gør det erfaringsmæssigt på den her tid af året. I februar-Marts
begynder folk at spørge efter om det ikke snart er påske :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 12-11-04 08:25

> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør det erfaringsmæssigt på den her tid af året. I februar-Marts
> begynder folk at spørge efter om det ikke snart er påske :)

Såment
Piet Hein siger et sted ved juletid, dårligt citeret ; "Fejlen ved
sommertid er, at den ikke er på 6 mdr. i stedet for 1 time. Så havde det
snart været midsommer".

.......Men det vil vel være som at passere datolinien, forvirrende.
Vi burde gøre som visse dyr - sove os gennem det hele.
Lidt ild i juletræet og en lille en med gode venner plejer dog at
hjælpe.

Positivt set "lader" vi bare op til ny aktivitet.

Jeg ser på fleres hjemmesider, at man anser planlægningen af næste års
camping for at være den morsomme del. Er der nogen der allerede vil
frem med et par forslag, Hvad skal der ske - og hvorfor?

Vi tænker på Norge/Sverige og jeg så i DCU at bl.a. Hans Jørgen havde et
forslag. Vi hygger os hver gang der er noget nyt i posen. Sidst vi var
i Norge havde vi utrolig glæde af politikkens, Turen Går til ... og da
vi gerne er af sted i 2 biler og har et par af de små walkier - var der
ofte lidt seriøs snak til og fra "turistføren". Hermed er ungerne også
tvangsindlagt til lidt "kultur" og får en fornemmelse af, at man ikke
fare farer gennem det hele. Trist at se på mors nakkestøtte hele tiden.
Vores bedste ture "gennem" Jylland var med en gammel faster der
personlig kendte Gud og hver mand, manden var journalist og hun del af
hans arkiv - og kunne en masse om huse og personer, særheder og hvad de
havde betydet for det eller det. Man var kraftigt imod flere af tingene
som bla. Hedeselskabet havde foretaget sig - og når man så passerede
"ulykkerne" fik det hele nye dimensioner når landskabet blev lagt ud.
Min ældste datter, da 8, glemmer det aldrig og holdningerne ligger dybt
i hende. Alt sammen på bare et par camping jyllandsture.

Men rart, hvis man i mangel af faster har en god bog i hånden. - "Hvad
ser vi her"? Jeg har noteret mig at BTN har nogle stævner med
perspektiv - og opfordrer til at ikke mindst børnefamilier tænker lidt
over ungernes alsidighed og modtage evne. Fortæl en god historie og se
hvor øjnene lyser. Hvorfor ikke vise hvad man står for og holder af.

Se lyset - se hvor det sitre og flimre - har du set? - Lær dem at
se! -

Ven, Verner, er vist også glad for Norge Sverige, ikke ?

Hilsen Sten Bo

Fra : Anette

Dato : 12-11-04 01:01

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> Bestemmer du og Anette at negative indlæg NU er forbudt at skrive?
> gælder det også negative indlæg? gælder det også indlæg som i to ikke
> er enige i?

Hej Verner
Nu gør jeg lige præcis det jeg foreslog at *vi der ikke gider skændes*
IKKE bør gøre - jeg svarer på dit vrede, angribende indlæg.- og håber at du
vil læse og forstå det som det er ment.

Jeg vil ikke bestemme over nogen på Usenet. Du og andre må skændes alt det I
vil, men jeg har jo lov til at lade være med at deltage. Jeg og andre har
lov til at skrive om det vi gerne vil.

Jeg forstod på Steen's indlæg at han ligesom jeg synes det er trist at se
det glade campingfolks eneste gode nyhedsgruppe drukne sig selv i
misforståelser og vrede angreb, når det er så meget rarere at læse om fede
rejseoplevelser, få gode forslag til gode pladser eller ideer til hvor næste
ferietur skal gå til eller nye dyre dimser til campingvognen/teltet/camperen
.. Sådan har jeg det i hvert fald. At du så har det anderledes, er da helt
fint for mig.

Hvis bare vi andre, der ikke gider deltage i de tråde med sure opstød,
skriver en hel masse om camping - så er der en lille chance for at denne NG
bliver et lidt venligere sted at være i - og det får alle campister mere ud
af.

Livet er for kort til skænderier.

Hav en fantastisk dag

/ Anette

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 12-11-04 11:03

"Anette" <anette@readonlymail.com> wrote in message news:<4193fd39$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

Hej Anette

> Hej Verner
> Nu gør jeg lige præcis det jeg foreslog at *vi der ikke gider skændes*
> IKKE bør gøre

Jeg synes da at det er helt fint at du giver din mening til kende
selvom vi to ikke er enige ))

- jeg svarer på dit vrede, angribende indlæg.- og håber at du
> vil læse og forstå det som det er ment.

Anette der er noget som du helt har misforstået ! jeg er overhovedet
ikke vred! Jeg tror at DU ligestiller kritiske indlæg = med vrede
indlæg og det er totalt misforstået!

> Jeg vil ikke bestemme over nogen på Usenet. Du og andre må skændes alt det I
> vil, men jeg har jo lov til at lade være med at deltage. Jeg og andre har
> lov til at skrive om det vi gerne vil.

Præcis, vi har jo ytringsfrihed i dette land, men Anette giv os andre
som ikke er enig med dig SAMME ret !

> Jeg forstod på Steen's indlæg at han ligesom jeg synes det er trist at se
> det glade campingfolks eneste gode nyhedsgruppe drukne sig selv i
> misforståelser og vrede angreb,

Og her ressornerer DU altså at os som debattere emner DU ikke kan lide
IKKE er glade! kan du ikke selv se at det er noget følelsesmæssigt
sludder du skriver som du slet ikke har belæg for!

når det er så meget rarere at læse om fede
> rejseoplevelser,

Anette fortæl den undrende skare HVEM det i alverden er som FORHINDRER
dig i at gøre det? Hvem forhindrer DIG i at skrive et sådant indlæg
Anette? Kan du ikke selv se at det er noget sludder du skriver?

> [...]
> . Sådan har jeg det i hvert fald. At du så har det anderledes, er da helt

Her konkluderer du som jeg allene vide Anette! verner læser IKKE de
samme indlæg som mig Anette! Hvor i alverden ved du det fra Anette?
Hvad berittiger DIG til at skrive sådan noget sludder ?

> Hvis bare vi andre, der ikke gider deltage i de tråde med sure opstød,
> skriver en hel masse om camping

Jammen Anette for søren der er jo absolut INGEN der forhindrer DIG/JER
i at skrive PRÆCIS hvad der falder jer ind !
Anette i 4-5 personer, som er så forargede på os der debatterer andre
emner end dem I kan lide, har vel samme rettigheder som I påberåber
jer eller hyr?

> Hav en fantastisk dag ILM
>
> / Anette

/verner

Fra : Per H

Dato : 10-11-04 09:01

On Tue, 9 Nov 2004 22:57:41 +0100, "Anette" <anette@readonlymail.com>
skrev:

>Kun hvis alle os, der gerne vil have en rar gruppe at "leve campingtrangen
>ud i", lader være med at skrive i de tråde der blot er politik, kævl og
>mudderkastning - vil gruppen kunne overleve som et rart sted.

Hvor har du ret.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 10-11-04 11:26

Dejligt at læse at der trods alt er positive meldinger her på linien.
Glad for at det bliver sagt,
og så håber jeg på en masse godt camping stof her.
Jeg glæder mig.
Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-11-04 12:30

"Anette" <anette@readonlymail.com> wrote in message news:<41913db2$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Hej Sten

> Det er sørgeligt, men jeg tror netop en tråd som denne er med til at gøre
> det værre og mere trist.

Hvad er dit problem med denne tråd?

> Bare læs som tråden er nu....enkelte benytter enhver lejlighed til at lufte
> vrede frustrationer pænt skjult bag nettets behagelige anonymitet.

Den påstand må du dokumentere! Anette nu spiller du hellig og
nedladende! du er PRÆCIS lige så anonym som alle andre her i gruppen?

> Kun hvis alle os, der gerne vil have en rar gruppe at "leve campingtrangen
> ud i",

Kan du ikke lige fortælle hele gruppen hvem os er?

lader være med at skrive i de tråde der blot er politik, kævl og
> mudderkastning - vil gruppen kunne overleve som et rart sted.

Nå så kom det ud mellem sidebenene hva Anette! DU/vi? vil altså
bestemme hvilke emner der må skrive om! og DU/vi? vil bestemme hvem
som kriver her i gruppen!

> Hvis alle vi der ikke gider skændes og svine til, tager os mandigt sammen og
> skriver om det VI gerne vil læse og/eller vide mere om,

Fortæl den undrende skare HVEM er det der forhindrer dig i det?

bliver det bedre.
> Hvis vi hjælper hinanden med at lave et rart sted og bare lader de andre
> skændes, kan det da være at der bliver lidt længere mellem alle de sure
> opstød.

Du lyder meget negativ! alle som ikke gør som dig skændes eller
kommer med sure opstød?

> [...]
> tager os sammen, ignorerer de infantile angreb og undgår at skrive flere

Hvem, udover dig selv forhindrer DIG i at springe indlæg over som ikke
interesserer dig eller som du ikke kan lide? Skal DU bestemme hvad
andre mennesker skriver og mener? er du smagsdommer?

> Hvad med om du startede en ny tråd og fortalte om dine bedste, sjoveste
> eller værste campingoplevelse ever - så skal jeg nok følge trop med mine

Hvad med om DU gjorde det? næe det er jo altid nemmere at lade ANDRE
gøre det ik?

> Hav en fantastisk dag

Hav mange fantastiske dage, selvom du bliver kritiseret nu! du kan
måske ikke tåle at blive kritiseret? så siger jeg på forhånd undskyld.

Hilsen
verner

Fra : Anette

Dato : 12-11-04 01:12

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> Hvad er dit problem med denne tråd?

Mit eneste problem med denne tråd er at du "lyder" så vred uanset hvem du
svarer og at denne tråd ikke har en hujende fis med camping at gøre.

> Hvem, udover dig selv forhindrer DIG i at springe indlæg over som ikke
> interesserer dig eller som du ikke kan lide? Skal DU bestemme hvad
> andre mennesker skriver og mener? er du smagsdommer?

Hvor har jeg skrevet det, Verner? Har jeg så meget som antydet det?

> Hvad med om DU gjorde det? næe det er jo altid nemmere at lade ANDRE
> gøre det ik?

Hvorfor hopper du ikke bare tråden over, Verner?. De ord var ikke skrevet
til dig, men som svar til Steen Bo der startede tråden, og som åbenbart er
lige så trist som jeg over al det råberi i denne NG.

> Hav mange fantastiske dage, selvom du bliver kritiseret nu! du kan
> måske ikke tåle at blive kritiseret? så siger jeg på forhånd undskyld.

Det er trist at skulle skrive det, men jeg har læst så mange af dine indlæg
her i gruppen at jeg kunne kan smile af din såkaldte kritik. Jeg fatter ikke
du gider være så angribende altid - men det behøver jeg jo heller ikke at
forstå.

Vær god ved dig selv, Verner du lyder som om du har brug for det.

EOD ( =slut herfra)

/ Anette