Kære mobilkunde
Vore mobilkontrakter er på det seneste blevet kritiseret for at være
uforståelige. Der synes især at være tvivl om vilkårene for at skifte
teleselskab, som vi derfor skal præcisere her:
Såfremt De ønsker at skifte til et andet teleselskab, bedes De venligst
indtaste PUK-koden (det næsten ulæselige tal i nederste venstre hjørne af
kontrakten, som De fik tilsendt sammen med SIM-kortet), samt tværsummen af
deres skonummer gange pi i anden i tidsrummet 14.00-14.15 på den første
onsdag i måneden (dog kun såfremt den falder på en ulige dato) og derefter
kontakte vor servicecentral på tlf. 47 11 47 11 og spørge efter Hjalte. Hvis
han er gået til frokost, kan De spørge efter Malte, og hvis han også er gået
til frokost, må De indse, at det ikke bliver til noget med at skifte
teleselskab i denne omgang.
Deres teleselskab
|