/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
fra Politiken
Fra : Georg


Dato : 09-11-04 02:00

Kære mobilkunde

Vore mobilkontrakter er på det seneste blevet kritiseret for at være
uforståelige. Der synes især at være tvivl om vilkårene for at skifte
teleselskab, som vi derfor skal præcisere her:

Såfremt De ønsker at skifte til et andet teleselskab, bedes De venligst
indtaste PUK-koden (det næsten ulæselige tal i nederste venstre hjørne af
kontrakten, som De fik tilsendt sammen med SIM-kortet), samt tværsummen af
deres skonummer gange pi i anden i tidsrummet 14.00-14.15 på den første
onsdag i måneden (dog kun såfremt den falder på en ulige dato) og derefter
kontakte vor servicecentral på tlf. 47 11 47 11 og spørge efter Hjalte. Hvis
han er gået til frokost, kan De spørge efter Malte, og hvis han også er gået
til frokost, må De indse, at det ikke bliver til noget med at skifte
teleselskab i denne omgang.

Deres teleselskab



 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste