"Erling Simonsen" <erling.s@SLETgmail.com> skrev i en meddelelse
news:41929030$0$86938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Ole Rasmussen wrote:
> >
> > Hej
> >
> > "Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote:
> >
> >
> >>Det samme positive kan jeg også sige. Jeg havde selv lavet nogel
> >>tilmeldingsfejl, og skrev det til dem, og det blev rettet med det samme.
> >
> >
> > "Ingen regel uden undtagelse" ser så ud til at gælde for mig :(
> >
> > Jeg bestilte et 'Solo' mobilabb. hos dem den 4 Nov. med portering fra
> > andet selskab, sendte og faxede porteringsformularen til dem samme dag,
> > Men indtil nu er der sket absolut intet ! - Jeg kan se at andre
> > skriver at de allerede dagen efter kunne se deres indscannede
> > porteringsformular på deres konto hos UnoTel, på min konto er der intet
> > at se, ud over en faktura i pdf format, derudover kan jeg konstatere at
> > de samme dag som bestilling fandt sted, den 4, har hævet
> > oprettelsesbeløbet, kr. 99,- + gebyr, ialt kr. 101,- på min bankkonto,
> > men, på min konto hos UnoTel står der stadig saldo kr. 0,00 !? de 99,-
> > kr. skulle jo indgå som 'taletid'.
> >
> > Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men fik blot at vide at alt var
> > iorden...
> >
> Hej.
> Jeg har også bestilt abm. hos Unitel.
> Et fastnetabm. samt min og konens mobiltlf. (alle porteres).
> Sjovt nok bestilte jeg også den 4. november.
> Den eneste porteringsfuldmagt jeg kan se, er den der står under
> fastnettlf, og selvom jeg har betalt ligesom dig, står der ingen
> beløb ud for telefonerne. Jeg har også lagt mærke til, at der ikke
> er trukket penge på mit dankort.
> I går bestilte jeg et ekstra mobilabm. hos dem og valgte et
> af deres numre. Det står allerede i dag med 99 kr. (og jeg er også
> blevet trukket), så jeg tror, at der allerede kommer simkort på
> det i morgen.
> hilsen
> /erling
> --
>
www.oz1eee.dk
Jeg kende ikke den procedure der skal køres igennem for at portere et
nummer, men jeg er ret sikker på at UnoTel skynder sig alt det de kan.
UnoTel er jo interesseret i at få de nye kunder til at ringe via dem
hurtigst muligt, indtægten er der jo først nå det sker så mon ikke det kan
skyldes at jeres nuværende selskaber ikke har så travlt med at få jeres
numre flyttet.
Med venlig hilsen Kim