Tog til Avignon
Fra : RVP

Dato : 08-11-04 20:13

Hej igen gruppe.

Tak for svarene på mit tidligere spørgsmål.

Nu ser det ud til at vi kigger på en togrejse til Avignon i stedet for med
flyet til Marsailles.
Nogen der har erfaring med en lignende rejse? Pris osv...

Venlig hilsen Rasmus

Fra : Kim

Dato : 08-11-04 22:58

On Mon, 8 Nov 2004 20:13:12 +0100, "RVP" <raskat@privat.dk> wrote:

>Nu ser det ud til at vi kigger på en togrejse til Avignon i stedet for med
>flyet til Marsailles.

>Nogen der har erfaring med en lignende rejse?

Kun til Bern ( ca. 14 timer ).

>Pris osv...

Ring til DSB.

Her kan du se detaljer :
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en?ld=120&seqnr=2&ident=ft.024489228.1099949876&OK#focus

Det tager mindst 18 timer, og minimum 3 skift,
men kan ( delvis ) foretages med nattog.

--
Kim

Fra : Inger Buchard

Dato : 09-11-04 14:35

Skulle man så ikke overveje fly (med rabat) til Paris/Charles de Gaulle og
tog derfra? Højhastighedstogene 'rammer' CdG.
Eller fra Hamburg til Avignon som passager i biltog - det er direkte.

Inger