Kattetransportkasse, forespørgsel
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-11-04 18:20

Hejsa allesammen.

Nu har jeg siddet og ledt på nettet, og jeg har svært ved at finde noget
fornuftigt, så nu spørger jeg her i gruppen.
Hvor kan jeg finde en fornuftig kattetransportkasse til en rimelig penge?
Helst en dyrehandler i Hovedstadsområdet eller på Vestegnen.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Martin Christensen

Dato : 08-11-04 18:28

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> Hvor kan jeg finde en fornuftig kattetransportkasse til en rimelig penge?
> Helst en dyrehandler i Hovedstadsområdet eller på Vestegnen.

Prøv hos Harald Nyborg http://haraldnyborg.dk
Klik på "Dyrearktikler"

Mvh

Martin

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-11-04 18:38

"Martin Christensen" <martin@fjerndetteshinnycph.dk> --sakse-
> Prøv hos Harald Nyborg http://haraldnyborg.dk
> Klik på "Dyrearktikler"
>
> Mvh
>
> Martin

Hej Martin og tak for tippet.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Martin Christensen

Dato : 09-11-04 10:22

Martin Christensen wrote:

> Prøv hos Harald Nyborg http://haraldnyborg.dk
> Klik på "Dyrearktikler"
>
> Mvh
>
> Martin

Ups! Det er www.haraldnyborg.dk
Sorry

Mvh

Martin

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-11-04 10:35

"Martin Christensen" <martin@fjerndetteshinnycph.dk> wrote in message
-sakse-

> Ups! Det er www.haraldnyborg.dk
> Sorry
>
> Mvh
>
> Martin

Fandt ud af det.
'Tillægsbibelen' var dumpet ind ad døren her, så der fandt jeg urlen.
('Tillægsbibel' = lille HN-katalog. )

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate

Dato : 08-11-04 18:34

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in

> Hvor kan jeg finde en fornuftig kattetransportkasse til en rimelig
> penge?

Hvis du kan komme i nærheden af en udstilling, tror jeg faktisk du kan
få den bedst _og_ billigste sådan et sted.

Jeg har to Atlas-kasser, husker ikke nummeret, men en mellem størrelse
og dem er jeg meget glad for. Desværre er det så længe siden jeg købte
dem at jeg ikke mindes hvad de kostede, men de var ikke _voldsomt_
dyre.

F.eks. er der udstilling i Hvidovre d. 5/12

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-11-04 21:55

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> dyre.
>
> F.eks. er der udstilling i Hvidovre d. 5/12

Hej Kate.

Tak for tippet, men jeg tror vi har hittet en til en rimelig penge.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk