Thailand og Chip dankort/VISA
Fra : RuneR

Dato : 08-11-04 14:47

Hejsa

Hører jo i nyhederne og aviserne at der er problemer med de nye chip kort,
nogen som har haft dem med til Thailand og hævet kontanter dernede i
banker/ATM's ?

--
MVH Rune Rohleder som tager til Thailand på torsdag...

Fra : Kim Persson

Dato : 08-11-04 17:32

> [...]
> banker/ATM's ?
> --
> MVH Rune Rohleder som tager til Thailand på torsdag...

Ja jeg har- og spøjst nok kigger automaten ikke på det manglende billede....
virkede fint- og til de lokale kan du medbringe kørekort
//Kim

Fra : Per Lumbye

Dato : 09-11-04 01:39

Jeg har haevet i ATM automater, og betalt paa hoteller og i forretninger
uden problemer.

mvh Per i Krabi til 30. marts