Abba genforening
Fra : Søren Rohde

Dato : 07-11-04 20:39

Ak ja vi håber stadig - her er der mulighed for at gøre noget ved det:
http://www.petitiononline.com/abba/petition.html

Mvh. Søren Rohde

Fra : keldo

Dato : 07-11-04 21:38

....er du sikker på det er det du vil? Lad de døde hvile i fred. Magien vil
forsvinde. Selvfølgelig ville jeg da købe en billet, men efter koncerten
ville magien være væk. Det samme gælder for Gasolin...

Fra : iddqd

Dato : 09-11-04 16:14

keldo wrote:

> ...er du sikker på det er det du vil? Lad de døde hvile i fred. Magien vil
> forsvinde. Selvfølgelig ville jeg da købe en billet, men efter koncerten
> ville magien være væk. Det samme gælder for Gasolin...

Helt enig - jeg kunne for eksempel godt havde været for uden den sidste
Blondie koncert jeg var til. Den forrige, for en 4-5 år siden, var god
og den sidste var også fin, blot så var det tydeligt at det var gået ned
af bakke - hurtigt!

Mvh

Bruno

Fra : Søren Rohde

Dato : 09-11-04 19:02

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse

> [...]
> den sidste var også fin, blot så var det tydeligt at det var gået ned af

Hvis det var den samme Blondie koncert som jeg var til i Vega for et års tid
siden er vi ikke enige - de kørte med klatten. men jeg har godtnok oxo kun
set dem denne ene gang.

I har sgu nok ret med magien - det var bare nostalgien der fik mig (efter
koncerten med Le Freak).

Mvh. Søren