Yay! Har valgt hvalp :-)
Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-11-04 16:49

Hej gruppe...

Så er jeg tilbage igen. Jeg er lige kommet hjem fra byen. Har været inde og
vælge vores nye hvalp. For helvede... De var så søde allesammen, det var
slet ikke til at holde ud. Jeg kan næsten ikke bære tanken om at der går fem
uger før jeg ser vores igen.
Jeg smider et billede i binaer om to sek. Så kan i beundre den lille pif.

Mvh Nana, Peanut, Julle og den lille nye.

Fra : Erling Jensen

Dato : 07-11-04 17:54

Ja undskyld men efter størrelsen er det ikke en grand danois, men hvad er
det så for en og hvor stor bliver den, jeg har en hamster der er større end
den, nå ja det er ikke helt rigtig det er naboens datter der har en.

mvh
Erling

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-11-04 18:14

"Erling Jensen" <ej@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det så for en og hvor stor bliver den, jeg har en hamster der er større
> end den, nå ja det er ikke helt rigtig det er naboens datter der har en.

Hej Erling...

Det er en chihuahua, en vaskeægte tæppetisser. Som voksne vejer de
mellem 1,5 og 3 kg. og jo, det ER en rigtig hund.

Fra : Erling Jensen

Dato : 07-11-04 20:40

> [...]
>
> Det er en chihuahua, en vaskeægte tæppetisser. Som voksne vejer de
> mellem 1,5 og 3 kg. og jo, det ER en rigtig hund.

mvh
Erling

( en rigtig hund er en dogger )

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-11-04 21:11

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> mvh
> Erling
>
> ( en rigtig hund er en dogger )

Hvad er en dogger? Helt seriøst?

Fra : Erling Jensen

Dato : 07-11-04 21:18

http://www.doggerklubben.dk/

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-11-04 22:27

> http://www.doggerklubben.dk/

Gys... de er STORE! Jeg er hundeangst for store hunde... Men flotte er de
da.

Fra : Jonny og Annika

Dato : 07-11-04 18:24

Hej.

Hi Hi hvor er den da lille og sød. Held og Lykke med den.

Hilsen Annika

Annika og Jonny Holm

Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-11-04 22:42

> [...]
> Jeg smider et billede i binaer om to sek. Så kan i beundre den lille pif.
>

> Mvh Nana, Peanut, Julle og den lille nye.

Hej Nana

Tillykke med valget.... Desværre kan jeg ikke se billedet....

Mvh.

Gizmo & Ann

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-11-04 23:14

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Nana
>

> Tillykke med valget.... Desværre kan jeg ikke se billedet....
>

> Mvh.
>
> Gizmo & Ann

Øv da... Kan du slet ikke komme ind i binaer? Jeg vil gerne maile det
til dig. Du skal ikek snydes for sådan en lille kærligheds-putte.

Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-11-04 23:16

> Øv da... Kan du slet ikke komme ind i binaer? Jeg vil gerne maile det
> til dig. Du skal ikek snydes for sådan en lille kærligheds-putte.

Ja tak ... det må du da meget gerne... vil helst ikke snydes for nogen som
helst hunde :) Min mail adresse er annn(snabela)adslhome.dk

Mvh.

Ann

Fra : nusta

Dato : 08-11-04 23:15

"Nana Sørensen" skrev d. 07-11-04 23:14 dette indlæg :

> [...]
det
> til dig. Du skal ikek snydes for sådan en lille kærligheds-putte.

Hej Nana.

Jeg vil også gerne se din lille skat. Jeg kan ikke finde billederne.
Hvor skal jeg lede? Hvor har du købt hende? Vil du maile billederne til
mig. hvordan går det med Peanut? Hvis du har nye billeder af ham vil jeg
da også gerne se ham. Jeg elsker alt om Chihuahua'er. Jeg er jo nok lidt
miljøskadet, men det kender du jo nok alt til. Jeg venter selv hvalpe
til jul, og jeg kan næsten ikke vente med igen at holde sådan et dejligt
blødt væsen i mine hænder. Der er intet der kan måle sig med en
chihuahua hvalp vel?

Jeg var ellers i Herning til DKK udstilling i går. Der var der mang
dejlige Chihuahua'er. Det er dejligt at se at flere og flere får øjnene
op for hvor dejlig en hund en chihuahua er.

Min mail adresse er info@kennelbygstubben.dk

Med venlig chihuahua hilsen

Dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : nusta

Dato : 08-11-04 23:15

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 07:07

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> pif.
>
> Mvh Nana, Peanut, Julle og den lille nye.

Kanon sød lille hvalp - kan godt forstå, du bare glææææææææææææææder dig
Tillykke med hende !!!!!!

Er det sådan, at opdrætteren har en hjemmeside, du kan sende linket til
(evt. privat) da jeg også har en lille mand, der savner en legekammerat

På forhånd TAK!!!!!

Mange hilsener

Tina

Fra : Nana Sørensen

Dato : 09-11-04 11:50

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er det sådan, at opdrætteren har en hjemmeside, du kan sende linket til
> (evt. privat) da jeg også har en lille mand, der savner en legekammerat

Hej Tina...

Glæder mig er ikke ordet. Jeg er ekstatisk, elektrisk og har hund på
hjernen. LOL Det er ikke til at holde ud at vente i fem uger, når man har
holdt hendes lilel varme bløde hvalpekrop i hænderne. Uuuh...
Det er en privat opdrætter, og jeg er ret sikekr på at hun ikke har en
hjemmeside. De har heller ikke stamtavler. Jeg har i øvrigt set hundemor og
hundefar, og de er dybt skønne. Faren vejer kun 1800, så hvalpene bliver ret
sikkert nogle små nogen. Hvis du gerne vil have hendes telefonnummer, så
skriv mig en mail. Jeg skal nemlig lige spørge hende om det er ok at du får
det. Mail mig på:
dodo 2003 snabel-a tiscali punktum/dot/prik dk
Hvis du køber en af dem, så håber jeg at du bor i nærheden af rødovre, så de
små kan mødes og lege.

Mvh. Nana