Freddy vs Jason/Alien vs Predator/Robocop ~
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-11-04 12:40

Nu har jeg set både Freddy vs Jason og Alien vs Predator.

Jeg vil sige at Alien vs Predator er en del bedre end Freddy vs Jason.
Men jeg kan lige give mit synspunkt til filmene.

FREDDY VS JASON
Hmm... Jeg har ikke set mange amerikanske splat-gysere, så jeg kender
faktisk ikke Freddy og Jason så godt. Den sidste del af filmen er faktisk
den bedste, Freddy vs Jason. Hehe, selvom jeg ikk har set deres individuelle
film, så føler jeg alligevel den der: "Wowww, FEDT"-følelse når de kæmper.
At så "ofrene" spilles af latterligheder bliver nødt til at blive overset.
Filmen har mange "kikse"-stunder, men indimellem sker der også noget
virkelig fedt! I forhold til AvP så er der ikke en af BadGuysene, der
udvikler sig til den gode. Selvom jeg må indrømme, at jeg faktisk holder med
Jason det meste af vejen. Ham får man jo også lidt sympati for, selvom han
ikke er en skid bedre end Freddy.
Det pisser mig lidt af at filmen slutter på samme måde, som mange andre af
de gyserfilm gør. Nu kan de finde ligeså godt afslutte lortet. Det holder
altså ikke at lave en Freddy vs Jason 2...

ALIEN VS PREDATOR
MEGET tam i starten, og det at det hele foregår i den skide pyramide er nok
filmens svaghed. Er det bare mig eller får predators lidt for mange høvl af
aliens? Desuden synes jeg predators er lidt for tunge og klodsede. Men der
er mange gode punkter i filmen. Synes det er fedt, men samtidig ringe at
predatoren bliver "god".
Desuden er der for mange svage karakterer på menneske-fronten. De dør for
hurtigt, og som "hovedrollen" selv siger, så er de fanget mellem A og P.

Nogle forslag til andre VS-film:

ROBOCOP VS THE TERMINATOR
Spillede et SuperNintendo spil for nyligt med denne titel. Historien er at
det er Robocop som bliver narret til at give SkyNet bevidsthed (bliver
plugget til OCP-computeren, som så giver forbindelse til SkyNet), og derved
skaber krigen. Man kan sikkert ikke få Arnold til at spille Terminator, men
jeg synes det kunne være en glimrende idé.

RESIDENT EVIL/(En Zombie-legende) VS FREDDY/JASON
????????? Kan se nogle scener i hovedet som kunne være fede.

MATRIX VS FREDDY/JASON
Hvis man leger med tanken om, at Freddy/Jason er et oprørsk program. Ikke så
meget grundlag for det, men bare et påfund.

IT VS FREDDY
Se DET kunne nok være fedt.

GODZILLA VS KING KONG
Er det egentlig ikke gjort?

Fra : Kim2000

Dato : 07-11-04 12:55

Hvad med E.T. møder Aliens?

15 min reklamer
3½ til start musik
25 sek til at flå E.T. i stykker
15 min til rulletekster

mvh
Kim

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-11-04 13:34

> Hvad med E.T. møder Aliens?
>
> 15 min reklamer
> 3½ til start musik
> 25 sek til at flå E.T. i stykker
> 15 min til rulletekster
>

> mvh
> Kim

Lol... Men seriøst, måske faktisk en mulig film.
E.T: En underrace af Aliens, som er blevet jagtet af deres morderiske fætre
i årtusinder.
Den sidste E.T lander på Jorden i et desperat flugtforsøg. Nogle mennesker
tager den til sig og skal forsvare den mod Aliens.

Fra : S. Andersen

Dato : 07-11-04 13:40

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
> [...]
> Den sidste E.T lander på Jorden i et desperat flugtforsøg. Nogle mennesker
> tager den til sig og skal forsvare den mod Aliens.

And the Oscar for best Writing (Original Screenplay) goes to ...............
Søren Kjeldsen !!!!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-11-04 14:34

> And the Oscar for best Writing (Original Screenplay) goes to
> ............... Søren Kjeldsen !!!!

LOL... Ja, men nogen kunne sagtens finde på at skabe en film med denne
historie.

Fra : Morten DH

Dato : 07-11-04 15:00

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Den sidste E.T lander på Jorden i et desperat flugtforsøg. Nogle mennesker
> tager den til sig og skal forsvare den mod Aliens.

det bliver svært hvis de kun er bevæbnet med walkie talkies

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-11-04 15:31

> det bliver svært hvis de kun er bevæbnet med walkie talkies

Lol... Men aliens er sikkert også kun udstyret med en fjer, der kan kilde
folk til de... til de... øhhh... griner...

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 13:49

On Sun, 7 Nov 2004 12:39:57 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Det holder altså ikke at lave en Freddy vs Jason 2...

Men ikke desto mindre er der en i støbeskeen. Denne gang endda med Ash
fra Evil Dead filmene. Altså "Freddy vs Jason vs Ash".

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-11-04 14:33

> Men ikke desto mindre er der en i støbeskeen. Denne gang endda med Ash
> fra Evil Dead filmene. Altså "Freddy vs Jason vs Ash".
>
> Mvh, Claus
> --
Har hørt det blev droppet...

Fra : ML-78

Dato : 07-11-04 16:07

Søren Kjeldsen skrev:

Ash

> Har hørt det blev droppet...

Gudskelov.

ML-78

Fra : Jacob Andersen

Dato : 09-11-04 01:06

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> Ash

> Gudskelov.

Enig, men lad os gerne se mere med Ash. Han er fandme en badass.

/Jacob

Fra : Jonny Jensen

Dato : 08-11-04 02:00

> Har hørt det blev droppet...

Håber du har ret...

Jonny.

Fra : Jesper

Dato : 07-11-04 16:37

Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> Nogle forslag til andre VS-film:

The Toxic Avenger vs. Michael Moore

--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : zcully

Dato : 07-11-04 21:58

> [...]
> Hvis man leger med tanken om, at Freddy/Jason er et oprørsk program. Ikke
> så meget grundlag for det, men bare et påfund.

Critters Vs. Killer clowns from outer space.

/Zcully

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-11-04 22:29

Søren Kjeldsen wrote:

> Nogle forslag til andre VS-film:

Drunken Master vs Godzilla
Scene 1:
Jackie Chan drikke 4 litter risvin og mumler pløret:
- Old-lady-dancing-impolitely-stance
Godzilla tramper ham flad med en fod på størrelse med en bus.
Scene 2:
rulletekster med fraklip

Alien vs Ewoks
400 pisseiriterrende Ewoks hopper rundt om et lejrsbål i glædesdans. Pludselig
vakler Segourney Weaver ud af skoven, dratter om og en alienunger sprætter
hendes brystkasse op indefra. Resten af filmen ser man den ene nuttede Ewok
efter den anden bliver nådesløst dræbt af en alien. filmen varer 4½ time.

Clerks vs Matrix:
Dante: You said you only had sex with three different guys; you never
mentioned him!
Neo: I chose not to!
Dante: My girlfriend's sucked 37 dicks
Agent Smith : Me... me... me...

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 09-11-04 03:43

Hvad med en Chuchy vs. Leprechaun? :)

Spøg til side er der faktisk for nyligt udgivet en "Boa Vs. Python".
Se, DET er en film-bæ.

Keld Landin-Petersen.